کد خبر: ۱۳۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 04 May 2018
بانكداري ايراني ـ بانک انصار با ارسال پیامکی به سپرده‌‌گذاران تعاونی اعتباری ثامن، ورود آنها را به جمع سپرده‌‌گذاران بانک انصار تبریک گفت.
 بانكداري ايراني ـبانک انصار با ارسال پیامکی به سپرده‌‌گذاران تعاونی اعتباری ثامن، ورود آنها را به جمع سپرده‌‌گذاران بانک انصار تبریک گفت.

در پیامک بانک انصار آمده است: با تبریک ولادت پر سعادت حضرت مهدی (عج) و با توجه به ادغام موسسه اعتباری ثامن در بانک انصار، اطلاعات هویتی شما در بانک انصار ثبت شد؛ حضور ارزشمندتان را در جمع خانواده ۱۶ میلیونی بانک انصار گرامی می‌داریم.

حساب مشتریان تعاونی اعتبار در شرف ادغام ثامن تا 25 اردیبهشت ماه به شبکه شتاب متصل خواهد شد.

در این راستا نظام بانکی کشور در اطلاعیه بر همراهی نظام بانکی با ساماندهی موسسه ثامن در بانک انصار تاکید کرد.

 محمد رضا حسین زاده رییس شورای هماهنگی بانک های دولتی و  کوروش پرویزیان رییس کانون بانک ها وموسسات اعتباری خصوصی در اطلاعیه اعلام کردند: بر اساس سیاست های اتخاذ شده از سوی ارکان نظام ، بانک انصار ماموریت یافته است تا برخی از موسسات مالی و اعتباری را بر اساس امکانات و قابلیت های خود ساماندهی کند و در مرحله اول شعب موسسه ثامن ( تعاونی اعتبار ثامن الائمه(ع)) به بانک انصار تغییر یافته و ارایه خدمات سپرده در این شعب آغاز شد.

در همین راستا و در کنار حمایت بانک مرکزی ، نظام بانکی کشور نیز ضمن اعلام آماگی برای همه گونه همکاری و معاضدت در این کار خطیر و ارزشمند همچون گذشته خود را در کنار و همیار بانک انصار دانسته و شریک این عملیات بزرگ اقتصادی است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: