کد خبر: ۱۳۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 30 April 2018
با توجه به پتانسیل های استان اردبیل، تاسیس شعبه در این استان، خدمات شایسته ای را به هموطنان اردبیلی ارائه نموده و در جهت فرهنگسازی بیمه و افزایش سهم بیمه ای استان در کشور گام های مثبتی بردارد.
عاشوری،سرپرست شعبه سرمد اردبیل ضمن تشکر و قدردانی از اعتماد هیات مدیره این شرکت به ایشان، اظهار امیدواری کرد: با توجه به پتانسیل های استان اردبیل، تاسیس شعبه در این استان، خدمات شایسته ای را به هموطنان اردبیلی ارائه نموده و در جهت فرهنگسازی بیمه و افزایش سهم بیمه ای استان در کشور گام های مثبتی بردارد.

در ادامه، نصیری نیز بانک صادرات را پشتوانه ای همیشگی برای بیمه سرمد عنوان کرد و افزود: بر اساس آمارهای ارائه شده، این شرکت جزو سودآورترین شرکتهای زیرمجموعه بانک صادرات بوده است و این بانک در بحث سوپر مارکت مالی خود از خدمات بیمه ای این شرکت بهره برده است. 

معاون طرح و توسعه شرکت بیمه سرمد از کسب رتبه یک توانگری مالی با تایید بیمه مرکزی ج.ا.ا در طول چهار سال فعالیت شرکت به عنوان دستاورد مهم دیگری نام برد


در انتهای این مراسم، حکم سرپرستی شعبه با امضای  کاتب، عضو هیات مدیره بیمه سرمد با حضور  افلاکی معاون فرماندار استان، نصیری مدیر شعب بانک صادرات استان اردبیل و مهدوی معاون طرح و برنامه به  معصومه عاشوری تقدیم شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: