کد خبر: ۱۳۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 26 April 2018
استاندار مازندران گفت که دبیرخانه دایمی استان های شمالی کشور ( مازندران ، گیلان و گلستان ) به منظور بررسی ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی این استان ها برای رشد و توسعه تشکیل شده است.
بانكداري ايراني ـ  استاندار مازندران گفت که دبیرخانه دایمی استان های شمالی کشور ( مازندران ، گیلان و گلستان ) به منظور بررسی ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی این استان ها برای رشد و توسعه تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا ، محمد اسلامی شامگاه چهارشنبه در حاشیه نشست استانداران شمالی کشور در بابلسر افزود : در دبیرخانه استان های شمالی کشور با بهره گیری از نقطه نظرات کارشناسان و صاحبنظران برای رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی این استان ها برنامه ریزی و تصمیم گیری می شود.
وی گفت : براساس تصمیم استانداران شمالی کشور ، از این پس نشست نماینده عالی دولت در این مناطق با دعوت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ولی فقیه در استان ها برای هم اندیشی بهتر پیگیری می شود.
نماینده عالی دولت در مازندران نشست استانداران شمالی را در راستای توسعه همه جانبه در این مناطق بیان کرد و اظهار داشت : استان های شمالی دارای ظرفیت های خوبی در حوزه اقتصادی و اجتماعی به خصوص سواحل دارای ذخایر غنی هستند که باید این ظرفیت ها به طور همسان برای رشد اقتصادی این مناطق مورد بهره برداری قرار گیرد.
اسلامی گفت : در شرایط فعلی به دلیل بهره برداری بیش از حد از منابع طبیعی و محیط زیست در استان های شمالی کشور، فشار بیشتر بر این منابع باعث از دست رفتن آنها می شود و ما باید به گونه ای از این مواهب استفاده کنیم که نسل های آینده نیز از آن بهره مند شوند.
استاندار مازندران ابراز امیدواری کرد تا نشست استانداران شمالی کشور بتواند راهگشایی رفع برخی مشکلات در این مناطق از جمله تک محوری بودن حمل و نقل و سایر زیرساخت شود و زمینه توسعه صنعتی را در این استان ها فراهم کند.
نخستین نشست استانداران شمالی کشور در دولت دوازدهم عصر امروز در بابلسر مازندران با شرکت استانداران مازندران، گیلان و گلستان برگزار شد.
پیش از نیز در دولت یازدهم برای نخستین بار این نشست ها برگزار شد.
برچسب ها: مازندران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: