کد خبر: ۱۳۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 25 April 2018
بانكداري ايراني ـ بانک صادرات ضمن تعیین تکلیف بیش از ۸.۵ هزار میلیارد تومان از مطالبات غیرجاری در سال ۹۶، اقدام به وصول نقدی بیش از ۷۳۰ میلیارد تومان از مطالبات کرد.

بانكداري ايراني  ـ بانک صادرات ضمن تعیین تکلیف بیش از ۸.۵ هزار میلیارد تومان از مطالبات غیرجاری در سال ۹۶، اقدام به وصول نقدی بیش از ۷۳۰ میلیارد تومان از مطالبات کرد.

 بانک صادرات اعلام کرد: طی سال گذشته به‌منظور مدیریت و کنترل مطالبات غیرجاری و بارویکرد تقویت توان پرداخت تسهیلات به بخش تولید، تسهیل در تامین مالی مشتریان و همچنین اعمال مساعدت با مدیونین مشمول تبصره 35 قانون اصلاح قانون بودجه سال 95، از طرق مسالمت‌آمیز بیش از 8.55 هزارمیلیارد تومان از بدهی بنگاه‌های اقتصادی را مورد رسیدگی قرار داد که از این میان مبلغ 733.1 میلیارد تومان به‌صورت نقدی وصول و مابقی تعیین تکلیف شد.

بنابراین گزارش،"وبصادر" طی سال گذشته به‌منظور حمایت از اشتغال و تولید داخلی و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مبلغ 7.4 هزار میلیارد تومان از بدهی بنگاه‌های فعال و نیمه فعال را از طرق مسالمت‌آمیز تعیین تکلیف کرد.

همچنین به‌منظور مساعدت با مدیونین با مبالغ بدهی خرد و در راستای اجرای ماده 2 آیین‌نامه اجرایی تبصره 35 قانون اصلاح قانون بودجه سال 95، با رعایت ابلاغیه‌های بانک مرکزی،بیش از 75 هزار فقره قرارداد بالغ‌ بر 1.15 هزار میلیارد تومان از مشمولان بند مذکور را مورد رسیدگی قرار داد که مجموعا ضمن رسیدگی و تعیین تکلیف 8.55 هزارمیلیارد تومان از پرونده‌های مطالباتی، در حدود 733.1 میلیارد تومان از مطالبات نیز به‌صورت نقدی به حیطه وصول درآمد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: