کد خبر: ۱۳۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 24 April 2018
خلیل حسن زاده کمند گفته است که این شرکت بیمه ای، هیچگاه زیر سایه بانک خاورمیانه نبوده و این بانک هم به نحوی عمل نکرده که بیمه خاورمیانه را زیر سایه خود داشته باشد هر چند که رسوب منابع مالی (پول) ما، در بانک خاورمیانه است.
خلیل حسن زاده کمند گفته است که این شرکت بیمه ای، هیچگاه زیر سایه بانک خاورمیانه نبوده و این بانک هم به نحوی عمل نکرده که بیمه خاورمیانه را زیر سایه خود داشته باشد هر چند که رسوب منابع مالی (پول) ما، در بانک خاورمیانه است.

مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه گفته است که این شرکت بیمه ای، هیچگاه زیر سایه بانک خاورمیانه نبوده و این بانک هم به نحوی عمل نکرده که بیمه خاورمیانه را زیر سایه خود داشته باشد هر چند که رسوب منابع مالی (پول) ما، در بانک خاورمیانه است.

خلیل حسن زاده کمند درگفتگو با «نود اقتصادی» افزود که بانک خاورمیانه از بیمه خاورمیانه حمایت کرده و کارکنان این شرکت بیمه ای هم در برخی شعب بانک مستقر شده اند، اما این بانک دخالت و نفوذ ویژه ای که بخواهد حرف خود را به کرسی بنشاند نداشته و استقلال هر دو مجموعه حفظ شده است.

وی اذعان داشت که "محمد ابراهیم امین"، رئیس هیات مدیره این شرکت بیمه ای، علاوه برخرید بیمه نامه از خاورمیانه برای خود و اعضای خانواده، سهام این شرکت را نیزخریداری کرده و به دوستان خود توصیه کرده که سهام این شرکت بیمه ای را برای سرمایه گذاری خریداری کنند.

مدیر عامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، خبر داد که نرم افزار شرکت بیمه خارمیانه در شهریور ماه امسال پیاده سازی خواهد شد و در عین حال وعده داد که وجوه نرم افزاری این شرکت، بزودی برای مشتریان خاورمیانه ملموس باشد.

به گفته وی، نرم افزار خریداری شده توسط شرکت بیمه خاورمیانه تحت لایسنس "ام تی تی دیتا"بوده و احتمال داد که سایر شرکت های بیمه ای در ایران هم بخواهند این نرم افزار را تهیه کنند اما بیمه خاورمیانه نه نرم افزار فروش است و نه جلوی خرید شرکت های بیمه ای را خواهد گرفت.

حسن زاده، توضیح داده که تعریف یک محصول جدید بیمه ای در شرکت بیمه خاورمیانه دو هفته زمان خواهد برد، حال آنکه کوچکترین تغییر نرم افزاری درسایر شرکت های بیمه ای و در صنعت بیمه به دلایل مختلفی چون انحصار، چندین ماه زمان خواهد برد.

وی، درباره سیاست بیمه مرکزی در راستای جداسازی حساب بیمه نامه عمروسرمایه گذاری با سایر بیمه نامه ها در شرکت های بیمه ای هم گفت که اجرایی کردن این امر بسیار سخت بوده زیرا بیمه نامه 10 ساله فروخته شده اما ذخایر آن گرفته نشده و با وجود اینکه ممکن است ارقام درحساب شرکت ها باشد اما در عمل شرکت ها این ارقام را در جای دیگری هزینه کرده اند و قابل دسترس آنها نیست.

حسن زاده گفت که شرکت های بیمه ای، منابع بیمه عمرو سرمایه گذاری را به عنوان راحت ترین منابع در دسترس، خرج کرده اند.

به گفته وی دوران شعبه گرایی و شرکت های بیمه ای فربه و بزرگ در صنعت بیمه ایران تمام شده و باید شرکت ها با یک دفتر مرکزی و استفاده از نرم افزار به فعالیت خود ادامه دهند وتصریح کردکه بیمه خاورمیانه با نرم افزار فعلی خود به یک شرکت امروزی مبدل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه ، درعین حال مدعی شد که پول فروش بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری در شرکت بیمه خاورمیانه در جای دیگری هزینه نمی شود و افزود که بسیاری از فعالان صاحب نام شبکه فروش صنعت بیمه برای گرفتن امتیاز به او مراجعه کرده اند هرچند که او امتیاژ ویژه ای به هیچ فردی نداده و نمی دهد.

وی،تعداد نمایندگان شرکت متبوع خود درسراسر کشور را درسال 96 را حدود 110 نمایندگی دانست و گفت که تعداد نمایندگان این شرکت در سالجاری به عدد یک هزار خواهد رسید.و اذعان داشت که شرکت های بیمه ای  با گذشت مدتی  از فعالیت بیمه خاورمیانه، اکنون آن را جدی  می گیرند.
به گفته وی، شرکت بیمه خاورمیانه درسال 96 بیش از یک هزار بیمه نامه فروخته است.

حسن زاده تصریح کردکه درسال 96 تذکری از بیمه مرکزی دریافت نکرده وعرضه محصولات خود را همواره با بیمه مرکزی هماهنگ می کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: