کد خبر: ۱۳۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 24 April 2018
بانكداري ايراني ـ چند سالی است مسائل بانکی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بر عهده بانک شهر قرار دارد و در سی و یکمین دوره از این نمایشگاه نیز این بانک علاوه بر ارائه خدمات بانکی و الکترونیکی از طریق کارتخوان ها و خودپردازها، برنامه های ویژه ای هم برای تهیه بن کارت های خرید کتاب انجام داد.
بانكداري ايراني ـ چند سالی است مسائل بانکی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بر عهده بانک شهر قرار دارد و در سی و یکمین دوره از این نمایشگاه نیز این بانک علاوه بر ارائه خدمات بانکی و الکترونیکی از طریق کارتخوان ها و خودپردازها، برنامه های ویژه ای هم برای تهیه بن کارت های خرید کتاب انجام داد.

 بانک شهر که «نوآوری در خدمت» را در همه حال در صدر برنامه های خود قرار داده است امسال با تعامل و همکاری سازمان ثبت احوال برای اولین بار از ظرفیت های کارت ملی هوشمند در شبکه بانکی کشور استفاده کرد و یکی از روش های تهیه بن خرید کتاب از طریق کارت ملی هوشمند است.

طرح دریافت بن های خرید کتاب از طریق کارت ملی هوشمند به گفته مسئولان بانک شهر، کاملترین و راحترین روش برای اهالی کتاب و کتابخوانی است. 
با استفاده از این روش، پس از تخصیص اعتبار به دارندگان کارت ملی هوشمند، امکان انجام تراکنش خرید صرفا با در دست داشتن کارت ملی هوشمند بر روی پایانه های فروشگاهی بدون نیاز به حضور کارت بانکی صورت می گیرد.

متقاضیان استفاده از این روش در گام اول صرفا باید دارای کارت ملی هوشمند باشند. سپس در زمان ثبت نام در سامانه ثبت نام bon.tibf.ir باید نحوه دریافت بن کارت خود را «کارت ملی هوشمند» اعلام کنند. 

هم چنین امکان استفاده از فناوری NFC و کارت فیزیکی با مراجعه حضوری به بانک شهر و پیشخوان های شهر نیز فراهم شده است تا علاقمندان بتوانند از طریق این راه ها بن کارت هار مورد نظر را تهیه نمایند. 

لازم به ذکر است فرصت ثبت نام تا روز چهارشنبه تمدید شده و زمانی دیگر برای تمدید مجدد آن وجود ندارد چرا که این فرصت تا روز یکشنبه گذشته بوده است. 

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 12 تا 22 اردیبهشت ماه سالجاری با شعار « نه به کتاب نخواندن» در مصلی تهران برگزار می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: