کد خبر: ۱۳۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 22 April 2018
نمایشگاه پیشگام در صنعت فلزکاری ایران در تاریخ 26 الی 29 ژوئن 2018 مصادف با 5 الی 8 تیرماه 97 و در محل نمایشگاه شهر آفتاب با حضور مقاماتی از وزارت صنعت، معدن وتجارت برگزار خواهد شد.
نمایشگاه پیشگام در صنعت فلزکاری ایران در تاریخ 26 الی 29 ژوئن 2018 مصادف با 5 الی 8 تیرماه 97 و در محل نمایشگاه شهر آفتاب با حضور مقاماتی از وزارت صنعت، معدن وتجارت برگزار خواهد شد.

به گزارش راه امروز ، نمایشگاه پیشگام در صنعت فلزکاری ایران، هم‌اکنون در بازار ایران نهادینه شده و به عنوان برترین نمایشگاه صنعتی بین‌المللی در حوزه فلزکاری شناخته می‌شود. نمایشگاه AMB Iran که زیرشاخه نمایشگاه بین‌المللی فلزکاری آلمان است، یکی از پنج نمایشگاه برتر دنیا در حوزه فناوری برش فلز به شمار می‌رود. از این رو، ارائه جدیدترین دست آوردهای حوزه ماشین ابزار، ابزار دقیق، اتوماسیون و سایر فناوری‌های مرتبط با ماشین کاری فلز را می‌توان یکی از کارکردهای آن نام برد. 

در واقع این نمایشگاه فرصتی جهت راه‌اندازی کسب و کار جدید و نیز تبادل دانش با صنعتگران بین‌المللی فراهم می‌کند. AMB Iran شرکت مسه اشتوتگارت، شرکت مطرح برگزارکننده نمایشگاهی و اتحادیه سازندگان ماشین‌های تولید ابزار آلمان (VDW) به‌طور مشترک برگزارکنندگان AMB Iran در تهران هستند. هدف برگزارکنندگان آلمانی از برگزاری این رویداد ایجاد عرصه بین‌المللی جهت ارائه فناوری‌های ساخت و تولید در بازار ایران و کشورهای همسایه است. 

«اولریخ کرومر فن‌بائرل»، رییس هیات‌مدیره شرکت مسه اشتوتگارت در این باره گفت: تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان ایرانی هم‌اکنون غرفه‌های خود را در نمایشگاه رزرو کرده‌اند. برهمین اساس، حضور و جایگاه ما به عنوان مهم‌ترین نمایشگاه در حوزه فلزکاری از سوی بازار صنعت ایران با استقبال خوبی مواجه شده است.

نمایشگاه AMB Iran در ماه مه‌ سال 2017 از سوی محمدرضا نعمت‌زاده وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت، افتتاح شد که این امر حاکی از اهمیت بسیار زیاد این رویداد در اقتصاد ایران است. این رویداد در تاریخ 26 الی 29 ژوئن 2018 مصادف با 5 الی 8 تیرماه 97 و در محل نمایشگاه شهر آفتاب با حضور مقاماتی از وزارت صنعت، معدن وتجارت برگزار خواهد شد. 

شمار زیادی از شرکت‌های خارجی برای حضور در این رویداد مهم ابراز تمایل کردند. در AMB Iran ماشین‌آلات جدید و بسیار پیشرفته فنی ارائه می‌شود که تاکنون در ایران به نمایش گذاشته نشده‌اند. «Valerio Rolando Vertua» مدیر فروش شرکت Sandvik Coromat در خاورمیانه بیان کرد: دلیل حضور ما در AMB Iran تقویت ارتباط با مشتریان و نیز ایجاد فرصت‌های تجاری برند ما در آینده است. 
در وهله نخست ماشین‌ابزارهایی در حوزه صنایع اتوماسیون و انرژی نمایش داده می‌شود. ابزارهای جانبی دیجیتال مانند نرم‌افزار با قابلیت محاسبه میزان بهره‌وری و برنامه آموزشی آنلاین نیز ارائه می‌شود. کمپانی‌هایی از کشورهای چین و ترکیه نیز در AMB Iran پاویون حضور دارند. هیات‌های نمایندگان دولتی از ایتالیا تحت مدیریت کلی اتحادیه سازندگان ماشین‌ابزار ایتالیا (UCIMU)، فرانسه و تایوان نیز تا بدین لحظه حضور خود در AMB Iran را تایید کرده‌اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: