کد خبر: ۱۳۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 22 April 2018
بانكداري ايراني ـ قائم مقام مدیرعامل آسان پرداخت با اعلام عملی شدن درخواست صدور کد معاملاتی و خرید سهام از طریق اپلیکیشن آپ و شرایط ویژه برای پذیرنده های این سهم از قرارداد جدید و جذب مشتری خبر داد.
بانكداري ايراني  ـقائم مقام مدیرعامل آسان پرداخت با اعلام عملی شدن درخواست صدور کد معاملاتی و خرید سهام از طریق اپلیکیشن آپ و شرایط ویژه برای پذیرنده های این سهم از قرارداد جدید و جذب مشتری خبر داد.

مهدی شهیدی با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری نمایشگاه کتاب و حضور 4 ساله آسان پرداخت، از نقش بانکها در حوزه پرداخت این نمایشگاه فرهنگی انتقاد کرد و گفت: استراتژی وزارت ارشاد در این خصوص اشتباه است، اگر این وزارتخانه مستقیما با شرکت های psp قرارداد ببندد عملا کار را راحت تر می تواند پیش ببرد.

وی با بیان اینکه طی 4 سال گذشته بهترین روشی که برای نمایشگاه کتاب اتفاق افتاده ،بن مجازی بوده،ادامه داد: این روش کمترین هزینه را هم برای بانک صادرکننده و هم شرکت psp داشت. حتی روش استفاده از کارت ملی که سال جاری مطرح شده هم دارای مشکل است و در هیچ جای دنیا تراکنش ها با کارت ملی انجام نمی شود.

این مقام مسئول با تاکید بر انجام صحیح تراکنش ها در این رویداد گفت: لازمه این امر وجود زیرساخت است که طی 2 الی 3 سال اخیر زحمت ان بر دوش اپراتورها از جمله ایرانسل بوده است.در واقع دسترسی pos ها به شبکه کابلی مهمترین چالش شرکت های حوزه پرداخت است اما "آپ" با توجه به تجربه اولین سال حضور در نمایشگاه،بر روی ارتباط شبکه pos ها کار می کند.

خرید سهام و درخواست کد معاملاتی از طریق اپلیکیشن

شهیدی از راه اندازی سرویس جدیدی برای خرید سهام از اپلیکیشن "آپ" خبر داد و گفت: درحال حاضر این سرویس دارای محدودیت خرید سهام این شرکت است اما برای پذیرنده ها و سهامداران  "آپ" امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده که در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

وی از افزایش 200 هزار کد بورسی در سال 97 از این طریق خبر داد و افزود: این امکان جدید با هدف ترویج فرهنگ سهامداری و نه سرمایه گذاری یا ترید کردن اعمال شده است.بازار هدف این برنامه بیشتر پذیرنده ها هستند که اگر هر پذیرنده 500 سهم "آپ" را دارا بوده و بتواند ان را حفظ کند،با برپایی جشنواره های بدون قرعه کشی بسته به میزان عملکرد با آسان پرداخت و بانک طرف قرارداد،تعداد سهام ان افزایش پیدا خواهد کرد.

قرارداد با پارکینگ  فرودگاه امام

قائم مقام مدیرعامل آسان پرداخت همچنین از انعقاد قرارداد با یک سری از مجموعه ها با مزیت عدم خریداری با وجه نقد خبر داد و گفت: قراردادی با پارکینگ فرودگاه امام خمینی بسته شده که سرویس های موجود به کسانی که اپلیکیشن و سهام "آپ" را دارا باشند، داده می شود به عبارتی امکانات در اختیار سهامداران افزون تر است. قرارداد اتوماسیون این فرودگاه در چند ماه آینده درحد فرودگاه های بزرگ دنیا اجرایی خواهد شد.

شهیدی در پاسخ به سوال بورس پرس مبنی بر اینکه آیا این برنامه برای فرودگاه مهرآباد نیز در دستور کار قرار دارد؟ گفت: پس از اینکه این برنامه در فرودگاه امام عملیاتی شود، اگر مزایده ای برای فرودگاه مهرآباد گذاشته شود، ورود پیدا خواهیم کرد اما برای شهریور آمادگی عملیاتی کردن پارکینگ مراکز خرید و شهرک ها وجود خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه معتقدیم کسانی که از اپلیکیشن آپ استفاده کرده و سهامدار ان نیز هستند،هیچ جا نباید در صف بایستند،گفت: درحال حاضر این اپلیکیشن از 18.5 میلیون دانلود به لطف خدمات کارت به کارت با حدود 9 میلیون کاربر فعال رد شده است.

جذب مشتری جدید

این مقام مسئول از افزوده شدن اسنپ به عنوان مشتری جدید این شرکت نام برد و گفت: این تاکسی یاب آنلاین از هفته گدشته از درگاه های آسان پرداخت استفاده می کند.پرداخت دفاتر اسناد رسمی در راستای پرداخت واقعی نیز از انتهای سال گذشته بصورت ازمایشی با اپلیکیشن اپ آغاز شد ،درحال حاضر پرداخت های گواهی امضا هم بصورت آزمایشی انجام می شود .

شهیدی در راستای امنیت پرداخت های غیرحضوری مخصوصا موبایلی از دستور کار قرار گرفتن دقیق احراز هویت افراد خبر داد و افزود: احتمالا با تاکید بانک مرکزی و شاپرک تمهیدات مورد نظر تا اواخر اردیبهشت اجرایی خواهد شد که توسط ان جلوی حجم وسیعی  از کلاهبرداری ها گرفته می شود.

3 راه تامین منابع مورد نیازشرکت

سعید جهانشاهلو معاون مالی و اقتصادی آسان پرداخت نیز در خصوص برنامه افزایش سرمایه به بورس پرس گفت: این پیشنهاد به هیات مدیره داده شده و اگر تصمیم بر این باشد رسما در سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد. فعلا تا اعلام نتیجه مجمع سالانه، تصمیم قطعی وجود ندارد و تامین برنامه های مورد نیاز شرکت از محل افزایش سرمایه، دریافت وام یا منابع داخلی  در دست بررسی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: