کد خبر: ۱۳۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - 17 April 2018
بانكداري ايراني ـ مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران امروز سه شنبه در نشست خبری به تشریح عملکرد این بانک پرداخت .

بانكداري ايراني ـ مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران امروز سه شنبه در نشست خبری به تشریح عملکرد این بانک پرداخت . 

به گزارش بانكداري ايراني  مرتضی اگبری با اشاره به اینکه زمینه کاری بانک قزض الحسنه مهر ایران مشخص است این بانک با جذب سپرده های بصورت قرض الحسنه نزد خود وجوه دریافتی را مدیرت می کند  و از این محل به سپرده گذاران و دیگر مشتریان خود وام های اعطا می کند .

 مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به نیاز سنجی که سال گذشته انجام شد گفت: این بانک طرح های مختلفی  را برای مشتریان خود آماده ارائه دارد.

اکبری در پاسخ به سوال خبرنگار بانکداری ایرانی درباره وضعیت اجرای طرح پیوند گفت: این طرح در قالب پیوند یک و دو اجرامی شود که به خانواده ها امکان می دهد برای یک تا ده سال آینده برای ازدواج فرزندانشان برنامه ریزی کنند.

وی افزود: در طرح پیوند یک سپرده گذاری یک تا سه سال است و طرح پیوند دو  سه تا ده سال خواهد بود که با سرمایه گذاری اندک خانواده ها می توانند از وام های 40 تا 80 میلیون تومانی استفاده کنند.

وی ادامه داد: با گذشت یک سال از اجرای طرح پیوند یک پرداخت این وام در بانک مهر ایران آغاز شده و بانک از محل این طرح 37 میلیارد تومان سپرده جذب کرده است .

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران هم چنین درباره طرح حمایت از کالای ایرانی هم  به بانکداری ایرانی گفت: با توجه به رکود بازار این بانک برای تحریک تقاضا در جامعه 120هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که در قالب تسهیلات با سقف 20 میلیون تومان به صور ت کارت های اعتباری برای خرید کالای ایرانی دراختیار مردم قرار می گیرد که در آینده نزدیک اجرایی می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: