کد خبر: ۱۳۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - 16 April 2018
فین استارز که به فضای تخصصی استارتاپ ها ( Startup یا Start-up) می پردازد، دوسالی است که به عنوان بزرگترین رخداد عرصه فین تک ، در نمایشگاه بورس برگزار می شود.
 بانكداري ايراني   ـ   فین استارز نیز  کار خود  همزمان با نمایشگاه بورس با عنوان فاینکس 2018  آغاز می کند. 

به گزارش  بانكداري ايراني    ، فین استارز که به فضای تخصصی استارتاپ ها ( Startup یا Start-up) می پردازد، دوسالی است که به عنوان بزرگترین رخداد عرصه فین تک ، در نمایشگاه بورس برگزار می شود. 

در حال حاضرو براساس اطلاعات سایت فرابورس ایران 65 استارتاپ وجود دارند که تنها دو مورد از آن به صنعت بیمه اختصاص دارند یعنی چیزی حدود 3 درصد از آن بیمه گر است .این در حالی است که بیشتر این استارتاپ ها در عرصه پول و بانک فعال هستند . 

استارتاپ های تخصصی بیمه 

استارتاپ هایی که بصورت تخصصی در عرصه بیمه فعال هستند عبارتند از : 

-یکی از این استارپ ها «بیمیتو» است . از طریق اپلیکیشن و وب‌سایت بیمیتو هر لحظه و هر جایی که هستی می‌توان  به صورت آنلاین بیمه خرید. فقط کافیه به چند تا سوال ساده، جواب داد  تا بتوان کیفیت و قیمت ده‌ها شرکت بیمه مورد تایید بیمه مرکزی رو مقایسه کرد. در آخر شرکت بیمه‌ای که به نظرت مناسب‌تر هست رو انتخاب کرد. 

-یکی دیگر از استارتاپ ها «بیمیلاین» است که به ارایه خدمات آنلاین بیمه از تمامی شرکت های تامین کننده می پردازد. 

استارتاپ های مشترک 

اما دو استارتاپ دیگرهستند که خدمات بیمه گری نیز انجام می دهند اما صرفا برای بیمه گری نیستند 

-«همسو» نیز یکی دیگر از استارتاپ هایی اسن که در حوزه  مدیریت بازاریابی در بیمه و بانک است 
- استارتاپ  «آوانس» نیز  یک راه حل مبتنی بر اینترنت اشیا برای صنعت خودرو است که طیف وسیعی از خدمات را به رانندگان، راهنمایی و رانندگی، شرکت های بیمه، شرکت های لیزینگ، ناوگان حمل و نقل ترابری و مسافربری ارائه می دهد.

استارتاپ چیست؟
استارتاپ  به عنوان کسب و کار جدید است؛ اگر چه در تعریف استارت آپ بر این مسئله تاکیدی وجود ندارد که حتماً فعالیت آن در حوزه تکنولوژی یا فن آوری اطلاعات باشد، اما به دلیل اینکه بسیاری از استارت آپ ها در سالهای اخیر، حول این زمینه‌ها شکل گرفته‌اند، گاهی در تعریف استارت آپ به این مسئله هم اشاره می‌شود که استارت آپ باید در حوزه فن آوری‌های نوین فعال باشد.تعریف استارت آپ به عنوان یک واژه انگلیسی در دیکشنری «وبستر»  به  عنوان یک کسب و کار جدید ، تعریف شده است اما مرکز کسب و کارهای کوچک آمریکا (USSBA) استارتاپ را کسب و کاری که عموماً حول محور تکنولوژی شکل گرفته و پتانسیل رشد بالایی دارد، معرفی کرد . 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: