کد خبر: ۱۲۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - 28 March 2018
​باجه بانک صادرات ایران در مجتمع تجاری «پدیده شاندیز» با حضور مدیریت شعب استان خراسان رضوی و مدیران گروه شرکت های «پدیده شاندیز» افتتاح شد.
بانكداري ايراني  ـ ​باجه بانک صادرات ایران در مجتمع تجاری «پدیده شاندیز» با حضور مدیریت شعب استان خراسان رضوی و مدیران گروه شرکت های «پدیده شاندیز» افتتاح شد.

به گزارش بانكداري ايراني  ، طی مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی، مدیر شعب بانک صادرات این استان، مدیر عامل شرکت «پدیده شاندیز» و مقامات محلی، باجه بانک صادرات ایران در محل پروژه «پدیده شاندیز» افتتاح شد.

 محمد حسین زارعی، مدیر شعب بانک صادرات خراسان رضوی در خصوص راه اندازی این باجه گفت:  عاملیت بانک صادرات ایران در کنسرسیوم بانکی تشکیل شده برای تامین مالی شروع مجدد پروژه عظیم «پدیده شاندیز»، می تواند در پیشرفت پروژه مذکور و ارائه خدمات بانکی به پیمانکاران و اصناف فعال در منطقه  تاثیر بسزایی داشته باشد. بر این اساس اقدام به ایجاد باجه در wپروژه «پدیده شاندیز» شد، تا علاوه بر گسترش عملیات بانکی، تمرکز بیشتری برای ارائه خدمات به هموطنان گرامی منطقه نیز فراهم شود.

شایان ذکر است، بانک صادرات ایران ضمن ساماندهی قراردادهای اولیه «پدیده شاندیز» به ارزش بالغ بر ١١ هزار میلیارد ریال، با داشتن سهم ١٢٠٠ میلیارد ریالی از کنسرسیوم، نقش عمده ای در تجدید قوای این پروژه و حمایت از سهامداران آن بر عهده داشته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: