کد خبر: ۱۲۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - 26 March 2018
نامگذاری سال ۱۳۹۷ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی" مسئولیت تولیدکنندگان داخلی را بیش از پیش سنگین‌تر کرده است.
 بانكداري ايراني ـ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: نامگذاری سال ۱۳۹۷ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی" مسئولیت تولیدکنندگان داخلی را بیش از پیش سنگین‌تر کرده است.

به گزارش ایسنا، محسن جهرودی اظهار کرد: بدون شک حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی یکی از مهمترین راهبردهای برون رفت از مشکلات فعلی است و اگر در سنوات گذشته به این موضوع با جدیت بیشتری توجه می‌شد امروز شاهد برخی مشکلات اقتصادی در کشور نبودیم.

وی افزود: نام‌گذاری این سال به‌ عنوان حمایت از کالای ایرانی، راهبرد مشخصی برای مردم و مسئولان است تا در راستای تحقق شعار سال تلاش مضاعفی داشته باشند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: شرط لازم تحقق شعار سال، افزایش تولید، ارتقاء کیفیت محصولات و توجه جدی به خواست و نیاز جامعه است زیرا در غیر این صورت این راهبرد به اهداف اصلی خود نخواهد رسید.

طبق اعلام سایپا، وی افزود: خودروسازی به عنوان مهمترین تجسم تولید داخل باید در سال ۱۳۹۷ تلاش بیشتری کند تا ضمن تولید محصولات بهتر و با کیفیت‌تر، اشتیاق مردم به استفاده از کالای ایرانی را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان نیز باید از فرصت شعار سال برای کیفی‌سازی تولیداتشان استفاده کنند، اظهار کرد: سازندگان داخلی باید با ارتقاء کیفیت محصولات و رقابت‌پذیری، بستر لازم برای خرید کالاهای ایرانی را مهیا کرده و زمینه صدور کالاهای ایرانی را به خارج از مرزها فراهم کنند.

جهرودی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از شعارزدگی، گفت: تلاش خواهیم کرد با ادامه اقدام عملی و کارمحوری، هم کیفیت محصولات فعلی را ارتقاء دهیم و هم خودروهای جدیدتر و متنوع‌تری را برای جلب حمایت مشتریان عرضه کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: