کد خبر: ۱۲۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۵ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - 20 March 2018
درحالی زمزمه‌هایی مبنی بر توقف اجرای فاز اول طرح شبکه سیر همنام به گوش می‌رسد که مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از آغاز مرحله دوم این طرح تا پایان سال آینده خبر داده است.
بانكداري ايراني ـ درحالی زمزمه‌هایی مبنی بر توقف اجرای فاز اول طرح شبکه سیر همنام به گوش می‌رسد که مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از آغاز مرحله دوم این طرح تا پایان سال آینده خبر داده است.

به گزارش تسنیم شهرکی ثانوی مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری یادآور شد:‌ با اجرای فاز اول طرح شبکه سیر شرکت‌های حمل‌و‌نقل عمومی مسافر جاده‌ای 35 شرکت  به عنوان شرکت‌های سر شبکه با مجموع 1538 نمایندگی و شعبه و 14000 دستگاه اتوبوس شکل گرفته است. 

وی با بیان این‌که در طرح سیر شبکه همنام در راستای مشتری مداری، کیفیت و کمیت خدمات‌دهی، تنوع خدمات و ارائه خدمات ویژه، تسهیل در ارائه خدمات، به‌کارگیری فناوری‌های نوین در خدمات‌دهی، امور مدیریت نیروی انسانی و آموزش، بهداشت و محیط زیست، سرمایه گذاری، اخذ نظر مسافران و ... اقدام می‌شود، افزود:‌پس از تعیین شاخص‌ها و تعیین وزن هر شاخص، ارزیابی  شرکت‌های سرشبکه و نمایندگی‌های آنها با ایجاد سامانه برخط «مدیریت ارزیابی شبکه سیرها» انجام و در نهایت براساس امتیازکسب شده توسط هر شرکت، شعبه و نمایندگی نسبت به اعطای ستاره به واحدهای مورد بحث اقدام می شود. 

وی بیان کرد:‌ مقرر است این امر تا پایان سال 97محقق شده تا بر این اساس بتوان یک امکان استاندارد ارزیابی مستمر و ایجاد محیط رقابتی با هدف ارتقای ایمنی و کیفیت خدمات و ارزش‌گذاری خدمات حمل‌ونقل برون‌شهری فراهم شود.

به گزارش تسنیم، اظهارات مقام مسئول سازمان راهداری در حالی بیان می‌شود که شرکت‌های فعال حمل‌ونقل مسافری خبر از توقف طرح سیر همنام می دهند. این شرکت‌ها با تاکید بر ارتقای کیفیت خدمات‌دهی پس از اجرای طرح مذکور نسبت به توقف آن در اوایل سال آینده ابراز نگرانی می‌کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: