کد خبر: ۱۲۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - 11 March 2018
واکنش شاپرک به فضاسازی‌ها؛
بانكداري ايراني ـپس از مدتی سکوت، عاقبت شاپرک به فضاسازی‌هایی که برخی کانال‌ها و سایت‌های تک‌نفره به بهانه فعالیت چند درگاه متخلف براه انداخته بودند، واکنش نشان داد.
 بانكداري ايراني   ـپس از مدتی سکوت، عاقبت شاپرک به فضاسازی‌هایی که برخی کانال‌ها و سایت‌های تک‌نفره به بهانه فعالیت چند درگاه متخلف براه انداخته بودند، واکنش نشان داد.

بر اساس گزارشی که امروز بر روی سایت شاپرک منتشر شده "شرکت‌های پی‌اس‌پی موظفند از نوع فعالیت متقاضی هر نوع درگاه پرداخت به صورت شفاف و قطعی اطلاع یایند و علاوه بر این به صورت دوره‌ای بر تطابق فعالیت اعلام شده از سوی متقاضی درگاه با فعالیتی که پس از دریافت درگاه به آن مشغول است، نظارت داشته باشند و با هر گونه عدم تطابق در رسته فعالیت برخورد کنند".

شاپرک البته تصریح کرده "در صورت اهمال یا غفلت شرکت‌های پی‌اس‌پی در برخورد با تخلف پذیرندگان از رسته و فعالیت اعلامی، می‌تواند نسبت به مسدود کردن درگاه پذیرنده متخلف اقدام کند". 

بنا بر گزارش‌ بخش نظارت شاپرک "طی نیمه نخست سال جاری علاوه بر درگاه‌های مسدود شده توسط شرکت‌های پی‌اس‌پی، درگاه بیش از 100 پذیرنده متخلف از سوی شاپرک به صورت مستقیم مسدود شده‌ و تنها طی چند هفته اخیر درگاه بیش از 23 پذیرنده متخلف که برخی از آن‌ها از درگاه پرداخت اینترنتی برای فعالیت‌های غیرقانونی استفاده کرده‌بودند، از سوی شاپرک مسدود شده‌است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: