کد خبر: ۱۲۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - 08 March 2018
نهمین جشنواره ملی دوسالانه رسانه های بخش کشاورزی، یادواره شهید آوینی، چهارشنبه شب با معرفی نفرات برتر در مشهد پایان یافت.
بانكداري ايراني ـ نهمین جشنواره ملی دوسالانه رسانه های بخش کشاورزی، یادواره شهید آوینی، چهارشنبه شب با معرفی نفرات برتر در مشهد پایان یافت.

دبیر این جشنواره به ایرنا گفت: هزار و 147 اثر در 9 حوزه فیلم استانی و ملی، رادیویی، فیلمنامه، سینما و اپلیکیشن و نوشتاری و 16 زیربخش به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود. 
علیمراد سرافرازی با بیان اینکه 23 نفر داوری این آثار را برعهده داشتند، افزود: در پایان این جشنواره از صاحبان 32 اثر منتخب قدردانی شد. 
وی اظهار کرد: آثار ارسالی نسبت به دوره پیشین این جشنواره 20 درصد افزایش داشت. 
مدیرکل دفتر شبکه دانش و رسانه های ترویجی معاونت ترویج وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: با توجه به مشکل کمبود آب در کشور و با هدف استفاده پایدار و مناسب از منابع آب، شعار این جشنواره کشاورزی هوشمند انتخاب شده بود. 
وی گفت: جشنواره دوسالانه رسانه های بخش کشاورزی با هدف انعکاس نقش رسانه در کمک به بخش کشاورزی برگزار می شود تا توانمندی های این حوزه را به مدیران نشان دهد و از ظرفیت رسانه ها و فناوری ارتباطات و اطلاعات برای انتقال دانش نوین به کشاورزان و تقویت توان علمی فنی و مهارتی آنان استفاده شود. 
نهمین جشنواره ملی دوسالانه رسانه های بخش کشاورزی، یادواره شهید آوینی که از دیروز در مشهد برگزار شده بود امشب به کار خود پایان داد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: