کد خبر: ۱۲۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - 07 March 2018
بانكداري ايراني ـ در ماه های اخیر بالغ بر یک صد شرکت در بورس مشمول فرآیند تعلیق از بورس شده اند که بیمه دی نیز در زمره این شرکت ها قرار دارد و تاکنون 5 بار تذکر گرفته است .
 بانكداري ايراني  ـ در ماه های اخیر بالغ بر یک صد شرکت در بورس مشمول  فرآیند تعلیق از بورس شده اند که بیمه دی نیز در زمره این شرکت ها قرار دارد و تاکنون 5 بار تذکر گرفته است . 

به گزارش  بانكداري ايراني   ، از ابتدای دی ماه سال جاری، سازمان بورس ، قانون تعلیق شرکت های بورسی را اعلام و گفته است که شرکت هایی که  به دلیل عدم رعایت برخی از الزامات دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار مشمول ماده ۳۹ مکرر این دستورالعمل شده اند را به حالت تعلیق در خواهد آورد.

 در همین راستا،  بورس تهران فهرست ۱۰۴ شرکت مشمول فرآیند تعلیق و ۱۳ شرکت تعلیق شده را منتشر و کرد و از احتمال حذف دو زیرمجموعه ایران خودرو و ساپیا و یک شرکت دیگر خبر داد. یکی از این شرکت های مطرح شده ، بیمه دی بود که به دلیل عدم انتشار به موقع اطلاعات در لیست "درفرآیند تعلیق" بورس تهران قرار گرفت. 

بیمه دی نیز به دلیل عدم همراهی با شرکت فرابورس ایران مبنی بر عدم انتشار اطلاعات مورد نظر سازمان بورس، از تاریخ 3 بهمن ماه 1396 به حالت تعلیق درآمده و همچنان نماد آن متوقف است و از تاریخ 14 بهمن تا 15 اسفند 96 سازمان بورس 5 اطلاعیه  مجزا در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران منتشر کرده و به شرکت و سهامدارا شرکت هشدار داده است که این شرکت در حالت تعلیق قرار دارد اما تا کنون شاهد رخداد خاصی از سوی مدیران شرکت بیمه در این زمینه که در کدال منتشر شده باشد، نبودیم. آخرین نامه سازمان بورس که امروز (15 اسفند 96 ) در کدال منتشر شده،  آمده است که : 

« موضوع : ادامه تعلیق نماد معاملاتی ناشر به استناد ماده 19 مکرر 1/ 12 مکرر 4 دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات

پیرو انتشار اطلاعیه تعلیق نماد معاملاتی ناشر به استناد ماده 19 مکرر 1/ 12 مکرر 4 دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات به استحضار می رساند، با توجه به تایید مهلت درخواستی ناشر (پیرو انتشار اطلاعیه درخواست ارایه مهلت جهت رعایت ماده 19 مکرر 1/ 12 مکرر 4 دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات) تعلیق نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ 28/12/1396 ادامه می یابد.»


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: