کد خبر: ۱۲۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲:۴۹ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - 03 March 2018
بانكداري ايراني ـبیمه کوثر در 11 ماهه منتهی به 30 بهمن ماه سال 96 توانست در دو حوزه صنعت بیمه و فضای کسب و کار صنعت در ایران عملکرد قابل قبولی را ارائه کند و علاوه بر سودآوری مناسب در بین 100 شرکت برتر ایران درخشش خوبی را تجربه کند .
 بانكداري ايراني  ـبیمه کوثر در 11 ماهه منتهی به 30 بهمن ماه سال 96 توانست در دو حوزه  صنعت بیمه و فضای کسب و کار صنعت در ایران  عملکرد قابل قبولی را ارائه کند و علاوه بر سودآوری مناسب  در بین 100 شرکت برتر ایران درخشش خوبی را تجربه کند . 

بیمه کوثر، در  11 ماهه منتهی به 30 بهمن 96 باغ بر 9 هزار و 671 میلیارد ریال حق بیمه تولید برای یک میلیون و 674 هزار نفر کرده که در حدود 10 درصد رشد را تجربه کرده و در مقابل رقم 6 هزار و 825 میلیارد ریال خسارت به 246 هزار نفر پرداخت کرده است . 

به گزارش  بانكداري ايراني  ، یکی از بخش های مهم در حق بیمه تولیدی در 11 ماهه مورد بررسی رشد بیمه عمر و زندگی بوده که نسبت به سال گذشته  تقریبا دوبرابر شده است. چرا که در سال گذشته این شرکت بیمه گری یک هزار و 190 میلیارد ریال حق بیمه تولیدی در بخش بیمه عمر داشته اما دوره 11 ماهه در سال جاری حدود 2 هزار میلیارد ریال حق بیمه  تولید کرده است . 
بیشترین خسارت پرداختی در دوره مورد بررسی متعلق به رشته  بیمه گری شخص ثالث با 3 هزار و 344 میلیارد ریال معادل 49 در صد بوده و پس از آن بیمه درمان با مبلغ یک هزار و 195 میلیارد ریال معادل 18 درصد قرار دارد . 

در ردیف بعدی پرداخت خسارت بیمه عمر قرار دارد که  رشد ده درصدی دارد و بر خلاف دیگر بخش ها افزایش خسارت در این حوزه نشان از توفیق این شرکت در جذب بیشتر بیمه عمر و زندگی دارد . در بهمن ماه سال جاری شرکت بیمه کوثر 856 میلیارد ریال حق بیمه برای 171 هزار نفر صارد کرده است . در همین دوره یک ماهه  شرکت مبلغ  872 میلیارد خسارت نیز به 22 هزار نفر پرداخت کرده است . 

بیمه‌ کوثر در بین ۱۰۰شرکت برتر کشور

در بیستمین سال رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، شرکت بیمه‌ کوثر با ۱۳پله ارتقا نسبت‌ به سال گذشته، در بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور قرار گرفت. بنابر اعلام بیمه‌کوثر، همایش شرکت‌های برتر کشور همزمان با بیستمین سال رتبه‌بندی (IMI۱۰۰)، برگزار و شرکت‌های برتر در پنج گروه ۱۰۰ شرکتی معرفی شدند که این شرکت در بین ۱۰۰ شرکت اول کشور قرار گرفت.

در همین رابطه ، ابوالفضل آقادادی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر گفت: ۵۰۰ شرکت بزرگ ایران که از آن‌ها به‌عنوان غول‌های اقتصادی کشور نام می‌برند، طی سنت هر سال،  براساس اطلاعات سال مالی گذشته و با احتساب میزان فروش (درآمد) طبقه‌بندی شده و پس از آن براساس ۳۲ شاخص دیگر شامل شاخص‌های اصلی سوداوری، بهره‌وری، نقدینگی، بدهی و بازار با هم مقایسه و رتبه‌بندی می‌شوند. 

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر بیان‌کرد: باتوجه‌به رتبه‌بندی امسال که از سوی سازمان مدیریت صنعتی منتشر شده، شرکت بیمه‌کوثر در رتبه ۹۱ شرکت‌های برتر ایران قرار گرفته است.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: