کد خبر: ۱۲۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - 20 February 2018
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات تیمهای عملیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد و استان لرستان از ساعت 6 و 30دقیقه صبح امروز سه شنبه، یکم اسفند ماه ۹۶ آغاز شده است.

 بانكداري ايراني مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات تیمهای عملیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد و استان لرستان از ساعت 6 و 30دقیقه صبح امروز سه شنبه، یکم اسفند ماه ۹۶ آغاز شده است.

امان‌الله جهان‌بین در گفت و گو با ایسنا، افزود: تیم‌های امدادی برای جستجو در روز سوم تقسیم‌بندی شدند و تیم‌ها بوسیله چند بالگرد از فرودگاه یاسوج در حال اعزام به منطقه برای جستجو هستند.

وی بیان کرد: تیم‌های امدادی نیز بصورت پیاده به 7 گروه تقسیم شدند و عملیات جستجو را در محل قله بیژن کوه دنا انجام می‌دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: براساس تقسیم بندی؛ از جنوب استان‌های چهارمحال بختیاری و اصفهان و قسمت شمال استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و لرستان و فارس جستجو را بصورت پیاده آغاز کرده‌اند.

جهان‌بین تصریح کرد: نیروهای مختلف امدادی، انتظامی و نظامی و مردمی امروز برای جستجوی لاشه هواپیمای تهران – یاسوج تلاش می‌کنند.
برچسب ها: هلال احمر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: