کد خبر: ۱۲۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - 20 February 2018
مدیر کل ستاد مدیریت بحران اصفهان با اعلام آغاز سومین روز جستجوی هواپیمای تهران - یاسوج گفت: امروز تجهیزات بهتری در منطقه وجود دارد و خودروهای برف‌پیما به منطقه اعزام‌ شده‌اند.

 بانكداري ايراني مدیر کل ستاد مدیریت بحران اصفهان با اعلام آغاز سومین روز جستجوی هواپیمای تهران - یاسوج گفت: امروز تجهیزات بهتری در منطقه وجود دارد و خودروهای برف‌پیما به منطقه اعزام‌ شده‌اند.

شیشه فروش در گفت‌وگو با  ایسنا افزود: روز گذشته به صورت دستی به بالگردها سوخت رسانی می‌شد اما امروز خودرویی از سوی اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور به محل اعزام‌ شده است.

مدیر کل ستاد مدیریت بحران اصفهان با تشریح اقدامات انجام شده تاکنون برای یافتن هواپپمای تهران - یاسوج تصریح کرد: شب گذشته تیم‌های هوافضا و سازمان‌های هواپیمایی کشوری و هم‌چنین با بهره‌گیری از گزارش‌هایی که بلدهای محلی داشتند جلسه ویژه‌ای برای شناسایی و برنامه‌ریزی عملکرد امروز تشکیل شد.

وی ادامه داد: مختصات، مشخص شده و حدود 500 عکس و 20 فیلم از پهبادها به دست ما رسیده که توسط تیم تخصصی هواپیمایی کشوری و تیم هوافضا مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت و در اختیار تیم‌های امداد و نجات قرار داده شد.

وی گفت: امروز هم به صورت زمینی و هوایی در کنار کوه دنا هستیم و از شیارهای غربی و شرقی این منطقه عملیات هوایی آغاز خواهد شد.

شیشه‌فروش گفت: از ساعت 6 صبح امروز سه‌شنبه  اول اسفند حدود 110 تیم تخصصی کوه‌پیمایی مجهز به امکانات لازم از شیارها صعود کرده و به سمت بالا رفتند. شب گذشته نیز تعدادی از افراد در کوه ماندگار شدند و با هماهنگی که با بلدهای محلی داشتند تمام شیارهای آن محل را مورد جستجو و پایش قرار دادند.

مدیر کل ستاد مدیریت بحران اصفهان با اعلام این مطلب که همزمان با این منطقه در کهگیلویه و بویراحمد نیز تیم‌های امداد و نجات به صورت زمینی پایش‌های خود را از اول صبح آغاز کردند، تاکید کرد: هم‌اکنون مانعی برای اجرای عملیات وجود ندارد. شرایط آب و هوایی مساعد بوده و تیم‌های امداد و نجات به تعداد کافی وجود دارد.

شیشه‌فروش در مورد قطعات هواپیما که اعلام شده بود شناسایی شده‌اند، گفت: تا این لحظه چیزی شناسایی نشده، البته گاهی اخباری به دست ما می‌رسد که برداشت‌های غلطی از آنها صورت می‌گیرد. در این زمینه سخنگویی مشخص شده که هر دو ساعت یکبار آخرین نتایج را اعلام می‌کند.

به گزارش ایسنا، متاسفانه امروز از حضور خبرنگاران در محل جلوگیری می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: