کد خبر: ۱۲۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - 14 February 2018
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیام تبریک به حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمدحسن ابوترابی فرد» به مناسبت انتصاب وی به عنوان امام جمعه موقت تهران، کشور را نیازمند «همگرایی و همدلی گروه های سیاسی و قشرهای مختلف مردم کشور و افزایش روح امید در جامعه» دانست.
 بانكداري ايراني - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیام تبریک به حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمدحسن ابوترابی فرد» به مناسبت انتصاب وی به عنوان امام جمعه موقت تهران، کشور را نیازمند «همگرایی و همدلی گروه های سیاسی و قشرهای مختلف مردم کشور و افزایش روح امید در جامعه» دانست.

به گزارش شبکه پیام رسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علی ربیعی» در پیام تبریک انتصاب ابوترابی فرد به عنوان امام جمعه موقت تهران نوشت: استقبال کم نظیر از این انتصاب، در شرایطی که کشور بیش از پیش به همگرایی و همدلی گروه های سیاسی و قشرهای مختلف مردم کشور و افزایش روح امید در جامعه احتیاج دارد، مرهون مشی همیشگی جنابعالی در حرکت در مسیر وحدت جامعه با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

ربیعی ادامه داد: بی‌تردید رهنمودهای توام با درایت و تجارب گرانقدر آن مقام در این جایگاه مهم، در پیشبرد خیر جمعی و رشد و بالندگی فضای عمومی جامعه موثر خواهد بود.
به گزارش ایرنا، نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد برگزار می شود.

ابوترابی فرد متولد سال 1332 در شهر قم است و در ششمین، هفتمین و هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی نماینده مردم قزوین و آبیک بود و در نهمین دوره نیز نمایندگی مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر را برعهده داشت.
وی نایب رییس اول نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود.
مسوولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران نیز در کارنامه وی دیده می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: