کد خبر: ۱۲۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۷ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - 14 February 2018
تارنمای «دانشنامه اقتصادی زنان ایران» با رویکرد طرح مباحث مرتبط با زنان و اقتصاد به طور رسمی در دسترس قرار گرفت.
بانكداري ايراني -  تارنمای «دانشنامه اقتصادی زنان ایران» با رویکرد طرح مباحث مرتبط با زنان و اقتصاد به طور رسمی در دسترس قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، با توجه به اهمیت حضور پررنگ تر و مشارکت بیشتر بانوان توانمند ایرانی برای ایجاد تحولات همه جانبه در کشور، 2 مجموعه «دانشنامه اقتصادی زنان ایران» و «بانک اطلاعاتی معرفی زنان فعال و موفق کشور در حوزه های اقتصادی و کارآفرینی» با هدف بسترسازی برای نقش آفرینی بیشتر بانوان در رشد و پیشرفت اقتصادی کشور، در دست گردآوری و تدوین است.

اهمیت مشارکت زنان در رشد و پیشرفت اقتصادی کشور، سیر تاریخی فعالیت های اقتصادی و کارآفرینی زنان در ایران، موانع و محدودیت های پیشرفت زنان در حوزه های اقتصادی و کارآفرینی از منظر اعتقادی، سیاسی، حقوقی و قانونی و فرهنگی و اجتماع، راهکارهای رفع موانع و محدودیت های پیشرفت اقتصادی زنان، قوانین و مقررات مرتبط با فعالیت های اقتصادی زنان و مزیت‌های اقتصادی هر یک از استان‌های کشور برای توسعه کارآفرینی بانوان، بخشی از سرفصل مباحث دانشنامه اقتصادی زنان ایران است.

در این پیوند، تارنمای این دانشنامه بستری است که با بهره گیری از به روزترین امکانات فناوری اطلاعات و ارتباطات، همچون یک رویداد زنده، جاری و پویا، امکان هم اندیشی، هم افزایی و مشارکت هر چه بیشتر بانوان ایرانی در مسیر رشد و پیشرفت اقتصادی کشور عزیزمان فراهم شود.

برپایه این گزارش، بانوان ایرانی از سراسر جهان می توانند با عضویت در بانک اطلاعاتی معرفی زنان فعال و موفق کشور در حوزه های اقتصادی و کارآفرینی، ضمن پیوستن به جمع بانوان فعال و موفق ایرانی، از به روزترین ابزارهای تجارت الکترونیک و امکانات شبکه ای نوین و کارآمد بهره مند شوند و به کسب و کار خود رونق بخشند.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از امکانات این سامانه می توانند به نشانی www.daneshnaameh.ir مراجعه کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: