کمپین ۳۶۰درجه تبلیغاتی شرکت بیمه دی، با عنوان"بابای همیشه قهرمان" در راستای معرفی مجدد برند شرکت و فروش بیمههای عمر از ابتدای بهمن ماه سال جاری شروع شده است.
محمدرضا کشاورز معاون فروش و توسعه بازار بیمه دی درباره این موضوع گفت: در این کمپین بیمه عمر مورد توجه قرار گرفته و سرپرستان خانوادهها به عنوان مخاطبان اصلی جریان این کمپین هستند، از همین رو شعار "بابای همیشه قهرمان" با توجه به نقش و جایگاه رفیع سرپرست خانواده که وظیفه اصلی تأمین امنیت و آرامش را به عهده دارند، انتخاب شده است.
وی در خصوص اجرای این کمپین اظهار داشت: این کمپین از دو بخش عمده تشکیل شده در بخش اول به معرفی مجدد برند بیمه دی معرفی محصولات بیمه عمر شرکت میپردازیم و در بخش دوم جشنواره فروش بیمههای عمر را خواهیم داشت، که در این دو ماه پایانی سال برگزار میشود و به دو نفر از خریداران خوششانس بیمههای عمر دو دستگاه خودرو ساندرو اهدا میکنیم. همچنین کمپین شامل سه بخش رسانههای صوتی و تصویری، تبلیغات محیطی و حوزه دیجیتال است.
کشاورز افزود: مشتریان میتوانند به دو صورت تماس تلفنی و مراجعه به این پورتال در جریان جزئیات جشنواره قرار گرفته و بیمه عمر خود را خریداری کنند. مراجعانی که درخواست خود را به صورت اینترنتی در پورتال بیمه دی ثبت کردهاند و یا متقاضیانی که توسط تیم پشتیبان فروش تلفنی بیمه دی درخواستهایشان ثبت شده، از طریق پورتال به نزدیکترین نماینده ارتباط داده میشوند و تمام مراحل تا زمان صدور بیمهنامه توسط این پورتال قابل مدیریت است.