کد خبر: ۱۲۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - 27 January 2018
بانكداري ايراني- فروش و درآمد 10 ماهه شرکت خدمات انفورماتیک به مبلغ تاریخی 12هزار و 710 میلیاردی رسید.
بانكداري ايرانيفروش  و درآمد 10 ماهه شرکت خدمات انفورماتیک به مبلغ تاریخی  12هزار و 710 میلیاردی رسید. 

به گزارش بانكداري ايراني، ثبت رقم 12هزار میلیاردی از آن جایی دارای اهمیت است که تا کنون و از زمان تاسیس شرکت در سال 72 ، چنین رقمی بر اساس خدمات بانکی و فروشگاهی برای این شرکت ثبت نشده بوده و رکورد جدیدی قلمداد می شود . 

خدمات انفور ماتیک که در زمینه های هوش تجاری، بانکداری الکترونیکی ، خدمات امنیت شبکه ، پایانه های فروشگاهی و خودپرداز فعال است ، تنها از محل تراکنش های بانکی و فروشگاهی مبلغ 9هزار و 891 میلیاردریال درآمد کسب کرده است . عملکرد دی ماه 96 شرکت در مجموع مبلغ  1هزار و 70 میلیارد ریال بوده که در این ماه نیز بالاترین مبلغ به ترکنش های بانکی و پایانه های فروشگاهی تعلق داشت. 

وضعیت سودآوری شرکت در سال 95 و 96  
شرکت خدمات انفورماتیک در سال 95 با افزایش درآمد 15 درصدی توانسته بود مبلغ 11 هزار و 202 میلیارد ریال درآمد عملیاتی داشته باشد که سود خالص آن بالغ بر  8هزار و 314 میلیارد ریال بود. این شرکت طی گزارش 9 ماهه منتهی به آذر96 اعلام کرده است که 1770 ریال برای سهم سود ساخته که نسبت به دوره مشابه در  سال گذشته با رقم 1577 ریالی رشدی 12 درصدی را ثبت کرده است.  

قراردادهای بین المللی 
از جمله رخدادهای قابل توجه این شرکت در ماههای اخیر اینکه قراردادهای مهمی در سطح جهانی و با شرکتهایی مانند BPC روسیه به منظور زیر ساخت امکان اتصال به شبکه های بین المللی امضا کرده است ، می رود تا سیستم بانکدار الکترونیکی  ایران را از زاویه خود جهانی کند .

زیرساختهای شرکت  

شایان ذکر است که شرکت خدمات انفورماتیک در راستای سیاست های بانک مرکزی به منظور ایجاد و راه اندازی سیستم جامع اتوماسیون بانکی کشور در سال 1372 بعنوان بازوی اجرائی تاسیس گردید. در همین راستا ، این شرکت از بدو پیدایش برنامه ریزی لازم برای ایجاد زیرساخت های مورد نیاز و تشکیل مراکز تامین نیازهای اجرائی اقدام نمود. 

زیرساخت های موجود شرکت در طی دو دهه گذشته با به روزترین تکنولوژی های موجود جهان در زمینه های بانکداری الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مراکز کامپیوترهای بزرگ (MainFrame)، شبکه مخابراتی اختصاصی VSAT، راهبری سیستمهای بزرگ و چند سکوئی با قابلیت Online/ Realtime تشکیل و توسعه یافته است. دانش فنی و تجربه تخصصی بیش از بیست سال، این شرکت را در زمره بزرگترین شرکت های فعال در این حوزه در سطح منطقه و جهان قرار داده است. پس از تأسیس شرکت خدمات انفورماتیک در سال 1372، بر اساس نیازها و کسب و کارهای جدید مطرح شده در صنعت بانکداری، تأسیس شرکتهای تابعه شامل شرکت خدمات انفورماتیک کیش (سال 1378)، شرکت داده ورزی فرادیس البرز (سال 1383)، شرکت خدمات انفورماتیک فرادیس گستر کیش(سال1386) و شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش (سال 1390) و شرکت همراه آیسان (1392) در دستور کار قرار گرفت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: