کد خبر: ۱۲۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۱ - ۱۴ دی ۱۳۹۶ - 04 January 2018
بانكداري ايراني -رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب لایحه بیمه حوادث همگانی با رویکرد بیمه ساختمان ها خبر داد و گفت: لایحه مالیات ارزش افزوده با قید فوریت از هفته آینده در دستور نشست آتی کمیسیون اقتصادی مجلس است و تا پایان سال به تصویب می رسد.
بانكداري ايراني -رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب لایحه بیمه حوادث همگانی با رویکرد بیمه ساختمان ها خبر داد و گفت: با توجه به مهلت اعلام شده از سوی FATF، مجلس بررسی سریع لوایح مبارزه با تروریسم و پولشویی را در دستور دارد.

محمدرضا پورابراهیمی عصر سه شنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی به خانه ملت گفت: هرگونه تاخیر در بررسی و تصویب این لوایح زحمات نظام بانکی در بهبود جایگاه ایران در این گروه ویژه اقدام مالی را به هدر می دهد.

پورابراهیمی همچنین افزود: لایحه مالیات ارزش افزوده با قید فوریت از هفته آینده در دستور نشست آتی کمیسیون اقتصادی مجلس است و تا پایان سال به تصویب می رسد.

این نماینده مجلس از نهادهای عمومی غیردولتی به عنوان یک چالش اساسی در اقتصاد ایران ذکر کرد و ادامه داد: در جلسه دیروز با رییس جمهوری بر ساماندهی این بخش که نه بخش خصوصی واقعی است و نه دولتی محسوب می شود، تاکید شد.

پورابراهیمی درباره افزایش قیمت حامل های انرژی در تبصره 18 لایحه بودجه 97 گفت: روحانی در جلسه دیروز با رییسان کمیسیون های مجلس تاکید کرد مجلس می تواند پیشنهادهای جایگزین ارایه کند.با توجه به شرایط کنونی افزایش قیمت حامل های انرژی به مصلحت نیست و باید با رویکرد منطقی قانون هدفمندی را اجرا کنیم.

وی از نظر موافق دولت برای تصویب لایحه بیمه حوادث همگانی با رویکرد بیمه ساختمان ها در برابر حوادث خبر داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: