کد خبر: ۱۲۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۱۱ دی ۱۳۹۶ - 01 January 2018
دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در سی و دومین آیین تجلیل از نمونه های ملی بخش کشاورزی که با حضور وزیر جهادکشاورزی ، معاونان ، اعضای هیات مدیره بانک کشاورزی، مسئولان کشوری، نمونه های ملی بخش کشاورزی و اصحاب رسانه برگزار شد، شرکت کرد.
دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در سی و دومین آیین تجلیل از  نمونه های ملی بخش کشاورزی که با حضور وزیر جهادکشاورزی ، معاونان ، اعضای هیات مدیره بانک کشاورزی، مسئولان کشوری، نمونه های ملی بخش کشاورزی و اصحاب رسانه  برگزار شد، شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، سی و دومین آیین تجلیل از  نمونه های ملی بخش کشاورزی صبح روز دوشنبه 11 دی با محوریت «کشاورزی دانش بنیان رکن اقتصاد مقاومتی» در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار و طی آن با حضور مهندس حجتی وزیر جهادکشاورزی، معاونان و مدیرعامل بانک کشاورزی از 153 کشاورز نمونه منتخب وزارت جهاد کشاورزی قدردانی شد.

بر اساس این گزارش، امسال پرونده 1336 نفر از کشاورزان در کميته فني وزارت جهاد کشاورزی بررسي شده است که در مجموع 153 نفر شامل 20 نفر در بخش زراعت ، 270 نفر در باغباني ، 19 نفر در بخش دام و عشاير ، 7 نفر در شيلات، 28 نفر در حوزه آب و خاک و صنايع ،13 نفر در بخش ترويج ، 10 نفر در بخش تشکل ها و اتحاديه ها ، 15 نفر در منابع طبيعي و آبخيزداري و 3 نفر در امور اراضي به عنوان کشاورز نمونه ملي انتخاب شده اند.

این گزارش می افزاید بانک کشاورزی که حامی کشاورزان و بازوی مالی دولت در بخش کشاورزی است، با هدف ارج نهادن به تلاش و همت تولیدکنندگان نمونه که با توسعه و ارتقای کمی و کیفی تولید، نقشی اثرگذار در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارند، در این مراسم مشارکتی فعال داشت.

شایان ذکر است این بانک بعد از ظهر روز دوشنبه 11 دی با برگزاری مراسمی در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی به صورت ویژه از کشاورزان و تولیدکنندگان نمونه قدردانی می کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: