کد خبر: ۱۲۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۰۶ دی ۱۳۹۶ - 27 December 2017
بانكداري ايراني -همه شرکت ها و بانکهای بورسی موظف هستند که همه ماهه عملکرد خود را منتشر کرده و به اطلاع سهامداران خود برسانند و بر این اساس بانک اقتصاد نوین تا آذر ماه سال جاری بطور منظم و همه ماهه ، عملکرد دریافت و پرداخت خود را منتشر کرده است .
بانكداري ايراني -همه شرکت ها و بانکهای بورسی موظف هستند که همه ماهه عملکرد خود را منتشر کرده و به اطلاع سهامداران خود برسانند و بر این اساس بانک اقتصاد نوین تا آذر ماه سال جاری  بطور منظم و همه ماهه ، عملکرد دریافت و پرداخت خود را منتشر کرده است  و نشان داده است که در بخش تسهیلات رشد خوبی را تجربه کرده است که نهایتا به افزایش درآمد بانک کمک کرده است . 

به گزارش  بانكداري ايراني ، گزارش ماهانه بانک اقتصاد نوین نشان می دهد که در 9 ماهه منتهی به 30 آذر سال جاری ، مانده تسهیلات پایان دوره بانک ، مبلغ  305  هزار و 942 میلیارد ریال بوده که نسبت به رقم  302 هزار و 711 میلیارد ریال مانده تسهیلات در پایان دوره  30 آذر 95 حدود 2 درصد افزایش داشته است. 

بر اساس این گزارش، در 9 ماهه نخست سال جاری بانک اقتصاد نوین از محل تسهیلات پرداختی 35 هزار و 181 میلیارد ریال عایدی داشته که سهم  آذر 3 هزار و 895 میلیارد ریال بوده است. همچنین سود پرداختی بانک برای سپرده های جمع اوری شده مبلغ 36 هزار و 502 میلیارد ریال بوده که سهم آذر ماه  3 هزار و 933 میلیارد ریال بوده است . 

این گزارش می افزاید که هزینه های بانک در حوزه سپرده کمتر شده است زیرا  بانک در سال 95 بیش از 4 هزار و 476  میلیارد ریال سود پرداخت کرده که این رقم هزینه ای در سال جاری با کاهش چشمگیری به حدود 3 هزار و 900 میلیارد ریال رسیده است . 

گزارش 6 ماهه بانک نشان می دهد که بانک در بخش تسهیلات اعطایی در شش ماه بانک 30 هزار و 483 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است که نسبت به سال گذشته بیش از 5 درصد رشد داشته است . بانک اقتصاد نوین در شش ماهه نخست سال 332 هزار و 947 میلیارد سپرده جمع آوری کرده است که نسبت به دوره مشابه در سال قبل  با رقم 354 هزار و 752 میلیارد ریال بطور میانگین 8 درصد کاهش را تجربه کرده که نهایتا هزینه بانک را کمتر شده  و توانسته با افزایش درآمد در بخش تسهیلات این بخش را جبران کند. 

شایان ذکر است که درآمد بانک در شش ماهه نخست سال با رشد 40 درصدی مواجهه شده است و از رقم یک هزار  و 727 میلیارد ریال به رقم  دو هزار و 424 میلیارد ریال رسیده است . در این دوره مبادلات ارزی بانک رشدی 126 درصدی را تجربه کرده است 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: