کد خبر: ۱۲۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۶ - ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - 15 December 2017
در آبان ماه سال جاری در بیمه پاسارگاد ، بیمه عمر و زندگی یکی از اتفاقات نادر صنعت بیمه را رقم زد و حدود ۲۵ درصد از یک هزار و ۳۲۷ میلیارد ریال کل فعالیت شرکت را به خود اختصاص داد.
بانكداري ايراني -شرکت های بیمه  در داخل کشور در سالهای اخیر با شرایط خاصی روبرو بوده اند . بیمه های اجباری و شرایط خاص فضای کسب و کار صنعت‌بیمه در ایران رقابت در این فضا را سخت کرده است . اما در این بین برخی از شرکتها با تلاش و ابداع راه کارهای متفاوت سعی می کنند در همین فضای کسب و کار رشد کنند . بیمه پاسارگاد به دلیل فعالیت ۱۰ ساله خود به عنوان  یکی از خوشنامان این صنعت تلاش کرد با تمرکز بر بیمه عمر و زندگی شرایط خوبی را رقم بزند. 

به گزارش بانكداري ايراني ،   در آبان ماه سال جاری در بیمه پاسارگاد ، بیمه عمر و زندگی  یکی از اتفاقات نادر صنعت بیمه را رقم زد  و حدود ۲۵ درصد از یک هزار و ۳۲۷ میلیارد ریال   کل فعالیت شرکت را به خود اختصاص داد.  

بیمه پاسارگاد یکی از شرکتهایی است که بیشترین تمرکز خود رو بر انواع بیمه عمر و زندگی گذاشته و توانسته از سوی بیمه مرکزی نیز تقدیر شود . در واقع بیمه پاسارگاد با تلاش و فعالیت شبکه فروش خود توانست لوح تقدیر بیمه مرکزی ایران را در زمینه سهم بیمه عمر  از پرتفو شرکت را کسب نماید. این لوح که چندز پیش در  همایش چهلمین سالگرد تاسیس بیمه مرکزی در زمینه سهم بیمه عمر از پرتفوی شرکت به آقای معصوم ضمیری مدیر عامل شرکت  اهدا شد، نشان از آن داد که این شرکت در بین دیگر رقبای خود  به مراتب بهتر در حوزه بیمه عمر کار کرده و مزد این برنامه ریزی ها را دریافت می کند. 

بر اساس این گزارش ،  بیمه پاسارگاد در هشت ماه منتهی به ابان ۹۶ توانست ۹ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال حق بیمه به یک میلیون‌ و ۸۲۸ هزار نفر بفروشد. 

حال با توجه به این رخداد، خسارت پرداختی نیز در این دوره دو هزار و ۸۵۱میلیارد ریال به با ۶۵۳ هزار نفر بوده که نسبت به حق بیمه صادره ، خسارت پرداختی وضعیتی مناسب و از الگوی خوبی برخوردار است.  

شایان ذکر است که عملکرد بیمه پاسارگاد بر اساس عملکرد منتشر شده در پابان شهریور ماه سال جاری ، اعلام کرده است که این شرکت  طی شش ماه ۵۳۵ میلیارد سود ساخته که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که رقم ۲۴۳ میلیارد را ثبت کرده است بیش از ۱۱۵ درصد رشد داشته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: