کد خبر: ۱۲۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۴ - ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - 13 December 2017
بانكداري ايراني - رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه نرخ سود سپرده بانکی در حال حاضر بهتر از سود حاصل از افزایش نرخ ارز است، بیان کرد: اگر کسی به نیت کسب سود وارد بازار ارز شود حتما ضرر می‌کند چرا که بازار ارز ما بازاری نیست که بشود در آن سفته‌بازی کرد.
بانكداري ايراني -  ولی‌الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری در بانک مرکزی با تاکید بر اینکه نرخ سود سپرده بانکی در حال حاضر بهتر از سود حاصل از افزایش نرخ ارز است، بیان کرد: اگر کسی به نیت کسب سود وارد بازار ارز شود حتما ضرر می‌کند چرا که بازار ارز ما بازاری نیست که بشود در آن سفته‌بازی کرد. 

در گذشته نیز نشان داده شده است که کلیه کسانی که به بازار ارز برای سفته‌بازی مراجعه می‌کنند با ضرر مواجه شده‌اند. سیاست‌های بانک مرکزی نیز بر همین امر استوار است که این بازار، بازار کسب سود نباشد بلکه بازار با ثبات مناسبی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 در گذشته نیز شاهد این بودیم کسانی که با نیت کسب سود وارد بازار شده‌اند ضرر کرده‌اند. در حال حاضر نرخ بانکی ۱۵ درصدی که وجود دارد قطعا بهتر از سودی است که از محل افزایش نرخ ارز می‌توانند به‌دست بیاورند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: