کد خبر: ۱۲۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - 12 December 2017
سرپرست اداره کل روابط عمومی هما با بیان اینکه هفته آینده نمایندگان ایرباس و بوئینگ به ایران می‌آیند، گفت: هما تصمیم دارد در کنار جذب فاینانسرهای خارجی از شرکت‌ها و بانک‌های داخلی هم برای تأمین مالی هواپیماهای نو استفاده کند.
بانكداري ايراني - سرپرست اداره کل روابط عمومی هما با بیان اینکه هفته آینده نمایندگان ایرباس و بوئینگ به ایران می‌آیند، گفت: هما تصمیم دارد در کنار جذب فاینانسرهای خارجی از شرکت‌ها و بانک‌های داخلی هم برای تأمین مالی هواپیماهای نو استفاده کند.

به گزارش  فارس، جلسه فنی اصحاب رسانه و سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی هما بعدازظهر امروز در ساختمان این شرکت هواپیمایی برگزار شد.

در حاشیه این نشست سرپرست اداره کل روابط عمومی هما با اشاره به سفر مدیرعامل ایران‌ایر به وین برای رایزنی جذب فاینانس خرید هواپیماهای نو شامل ایرباس، بوئینگ و ATR اظهار داشت: تلاش‌های هما برای جذب فاینانسرهای خرید هواپیما ادامه دارد و در این باره شب گذشته نیز مدیرعامل هما به وین رفت تا در خصوص جذب فاینانسر رایزنی‌هایی داشته باشد.

اصغرزاده ادامه داد: هدف‌گذاری هما این است که فاینانسرهایی با بهترین شرایط جذب شود البته در این حوزه به شرکت‌ها و بانک‌های داخلی تأمین‌کننده مالی نیز توجه داریم و ترجیح دولت این است در کنار تلاش برای جذب فاینانسرهای خارجی نگاهی به شرکت‌ها و بانک‌های داخلی در حوزه تأمین مالی این هواپیماها داشته باشد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی هما افزود: از سوی دیگر کمپانی‌های ایرباس و بوئینگ طبق قرارداد حاضرند فاینانس هواپیمای نو را برعهده بگیرند اما ما تلاش می‌کنیم بهترین شرایط برای فاینانس را داشته باشیم.

وی گفت: به همین منظور هفته آینده جلسه‌ای با شرکت‌ها و بانک‌های داخلی خواهیم داشت تا در این باره مذاکراتی صورت گیرد. که در این باره پیش‌بینی می‌کنیم مذاکرات مثبت باشد.

اصغرزاده افزود: همچنین نمایندگان کمپانی‌های ایرباس و بوئینگ هفته آینده مجدداً بابت مذاکرات تأمین مالی به ایران می‌آیند و در این حوزه جلساتی خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: ارزیابی ما از شرایط جذب فاینانسر مثبت است و پیش‌بینی می‌کنیم در آینده نزدیک این رایزنی‌ها به نتیجه برسد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی هما ابراز امیدواری کرد گفته‌های برخی از دولتمردان آمریکا در روند فروش هواپیمایی بوئینگ به ایران‌ایر خللی ایجاد نکند.
برچسب ها: هما ، ایرباس ، بوئینگ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: