کد خبر: ۱۲۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - 09 December 2017
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از برنامه‌های دولت دوازدهم این است که هر ایرانی حداقل یک مهارت را فرا گیرد.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از برنامه‌های دولت دوازدهم این است که هر ایرانی حداقل یک مهارت را فرا گیرد.

به گزارش ایسنا جمشید تقی‌زاده امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظایف دشوار و پرخطری را دارد، زیرا اثرات هر تصمیم ما در این وزارتخانه بر روی زندگی مردم تاثیر می‌گذارد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم در شرایطی اداره کشور را به دست گرفت که با چالش‌های اقتصادی زیادی روبه‌رو بود، از این رو از همان ابتدا ایجاد ثبات در اقتصاد در دستور کار دولت قرار گرفت و موفقیت‌های خوبی را نیز در این زمینه به دست آورد.

تقی زاده با بیان اینکه خروج از رکود چند سال زمان می‌برد، تصریح کرد: آثار رونق اقتصادی و خروج از رکود را به زودی در کشور شاهدیم. اصلاحات اقتصادی با در نظر گرفتن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار دولت است.

وی ادامه داد: وزیر کار از 9 برنامه ارائه شده به مجلس، کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال را با جدیت دنبال می‌کند.

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: بخش زیادی از فارغ التحصیلان کشور با مشکل اشتغال مواجه هستند بدون اینکه مهارتی داشته باشند. فراگیری حداقل یک مهارت برای هر ایرانی از برنامه‌های دولت دوازدهم است.

تقی‌زاده تاکید کرد: با طرح «روستا تعاون» تا پایان سال جاری تعداد 1000 روستای محصول‌محور در کل کشور ایجاد خواهیم کرد که استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این طرح سهم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه به دنبال رفع فقر در ابعاد مختلف هستیم، گفت: ایجاد اشتغال فراگیر مبتنی بر ظرفیت‌های منطقه‌ای از مهمترین برنامه‌های دولت است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه امروز حضور پررنگ زنان در تمام فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه ما مشهود است، اضافه کرد: اولین انتصاب زنان در حوزه اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد و ما این مساله را به فال نیک می‌گیریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: