کد خبر: ۱۲۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - 06 December 2017
شهردار مشهد گفت: امروز نخستین گام را به سمت شهر هوشمند با رونمایی از کیف پول برداشته‌ایم.
شهردار مشهد گفت: امروز نخستین گام را به سمت شهر هوشمند با رونمایی از کیف پول برداشته‌ایم.

به گزارش  تسنیم، قاسم تقی زاده خامسی ظهر امروز در مراسم رونمایی از کیف پول همراه بانک پاسارگاد اظهار داشت: امروز نخستین گام را به سمت شهر هوشمند با رونمایی از کیف پول برداشته‌ایم.

شهردار مشهد بیان کرد: برای داشتن شهر هوشمند توجه به آموزش شهروندان اهمیت دارد چراکه اگر این موضوع تحقق نیابد اقدامات در حوزه هوشمندسازی نیمه تمام باقی خواهد ماند.

شهریار آل‌شیخ نیز در این مراسم گفت: شهرداری مشهد در راستای الکترونیکی کردن شهر مشهد و شعار شهر هوشمند و شهروند محور فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: در راستای الکترونیکی شدن شهر مشهد تا پایان امسال 60 درصد از خدمات شهروندی از طریق سیستم الکترونیکی انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم ارائه خدمات الکترونیکی در خدمات شهری 100 درصد شود.

آل‌شیخ خاطرنشان کرد:  پروژه‌ای که امروز در شهر مشهد رونمایی می‌شود طبق آخرین فناوری‌های روز طراحی شده و سهوالت دسترسی شهروندان و زائران را جهت استفاده از ناوگان حمل نقل عمومی و دیگر مراکز فراهم می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد با بیان این که از مزیت‌های این سیستم آفلاین بودن آن است، گفت: با اجرایی شدن این طرح در مشهد امکان پرداخت‌های خرد از طریق گوش‌های همراه فراهم شده است.

آل‌شیخ اظهار داشت: تاکنون 6 میلیون "من کارت" در مشهد برای استفاده شهروندان صادر شده که افتتاح کارت شهروندی به محدود شدن تولید "من کارت" در مشهد کمک می‌کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: