کد خبر: ۱۱۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۷ - ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - 26 November 2017
بانک گردشگری در شش ماهه نخست سال مالی ۳۰ آذر ماه سال جاری بیش از ۱۱ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال درآمد داشته است که این رقم معادل ۳۳ درصد پوشش سالیانه بانک طی شش ماه می شود زیرا درامد مشاع پیش بینی شده برای سال مالی منتهی به آذر ۹۶ معادل ۳۴ هزار و ۸۹۲ میلیارد ریال بوده است.
بانكداري ايراني - بانک گردشگری در شش ماهه نخست سال مالی ۳۰ آذر ماه سال جاری بیش از ۱۱ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال درآمد داشته  است که این رقم  معادل ۳۳ درصد پوشش سالیانه بانک طی شش ماه می شود زیرا درامد مشاع پیش بینی شده برای سال مالی منتهی به آذر ۹۶ معادل ۳۴ هزار و ۸۹۲ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش بانكداري ايراني  ، در شش ماهه نخست سال مالی جاری بانک گردشگری از محل تسهیلات پرداختی مبلغ ۱۰ هزار  و ۹۲۶ میلیارد ریال شده است. در دوره مشابه در سال ۹۵ بانک گردشگری از محل سود تسهیلات ۵ هزار و ۸۸۹ میلیارد ریال عایدی داشت که در سال جاری این مبلغ دو برابر رشد را تجربه کرده است.

درامد غیرمشاع بانک در شش ماهه نخست سال مالی ۱۲ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال شده است . بانک برای سال ۹۶ در حوزه درامد غیر مشاع که مربوط به فعالیت بانک از محل دارایی و منابع بانک ( بدون احتساب منابع سرمایه گذران ) است پیش بینی کرده بود که می تواند۱۷ هزار و ۲۴۴ میلیارد ریال عایدی داشته باشد  و با شناسایی درامد ۲ هزار و ۹۶۰ میلیار ریالی پوشش ۷۵ درصدی را محقق کرده  که از طریق سرفصل سایر درامدها کسب شده است.

بانک گردشگری در شش ماهه نخست سال مالی جاری ۱۷۰ میلیارد ریال سود خالص شناسی کرده که به هر ۶ میلیارد  سهم بانک حدود ۲۶ ریال تخصیص داده خواهد شد . این میزان سود شناسایی شده پوشش ۶۲ درصدی را شامل می شود زیرا بانک گردشگری برای سال مالی ۹۶ خود ۴۵ ریال سود پیش بینی کرده بود.

صندوق سرمایه گذاری بانک گردشگری که از درگاه اصلی جدب منابع بانک گردشگری است در سال مالی ۲۶ مهر ماه ۹۶ بیش از ۱۰۱ درصد رشد داشته و از مبلغ ۴۶۵ میلیارد ریال به ۹۳۵ میلیارد ریال رسید.  

سود خالص سالیانه این صندوق بیش از ۹۱۴ میلیارد شده است که رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: