نشست شورای هماهنگی مدیران روابطعمومی صنعت بیمه کشور به میزبانی بیمه سینا هفته گذشته در سالن کنفرانس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
به گزارش روابطعمومی بیمه سینا، این نشست با حضور امین شیرکانی مدیرعامل بیمه سینا، مصطفی زندی مدیرکل روابطعمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی و مدیران روابطعمومی صنعت بیمه کشور برگزار شد.
در ابتدای این نشست، امین شرکانی ضمن خوشامدگویی به مدیران روابطعمومی صنعت بیمه گفت: باید در صنعت بیمه اطلاعرسانی شود که چه خدماتی به بیمهگذاران ارائه میشود. عدم اطلاعرسانی شفاف در این زمینه باعث موضعگیری بیمهگذاران در برابر هزینهای شده که برای خرید بیمهنامهها پرداخت میکنند. برای مثال، چه میزان در سال از سوی شرکتهای بیمه به بیمهگذاران دیه پرداخت میشود و نبود آنچه مشکلات و معضلاتی در جامعه ایجاد خواهد کرد.وی در ادامه افزود: ما باید تواناییهای خود را به جامعه عرضه کنیم تا مردم احساس نیاز کنند و خودشان سراغ شرکتهای بیمه بیایند، نه اینکه ما بهدنبال جذب مشتریان باشیم.مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به خدمات الکترونیکی این شرکت گفت: رویکرد بیمه سینا به سمت خدمات الکترونیکی و از راه دور پیش رفته است و درصدد افزایش حجم فروش در بازار خدمات الکترونیک هستیم.