کد خبر: ۱۱۸۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - 22 November 2017
تیم پارس جنوبی جم با دارا بودن 13 بازیکن و تیم های نفت تهران و استقلال با دارا بودن 3 و 4 بازیکن، بیشترین و کمترین تعداد گلزن را در میان سایر تیم های لیگ برتری دارند.
به گزارش "ورزش سه"، تیم پارس جنوبی جم علاوه بر صدرنشینی در جدول رده بندی تیم های لیگ برتر، بهترین خط حمله را نیز تا پایان هفته دوازدهم از آن خود کرده است. آنها تاکنون توانسته‌اند 21 بار دروازه حریفان را باز کنند و به همین دلیل هجومی ترین تیم لیگ شناخته شوند اما با توجه به این تعداد گلزن، هیچ از بازیکنی از این تیم در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ قرار ندارد.
 

بیشترین گلزن؛ پارس جنوبی جم با  13 بازیکن

پارس جنوبی جم بیشترین تعداد بازیکن گلزن را بین سایر تیم های لیگ برتری دارد. آنها 22 گل زده خود را توسط 13 بازیکن به ثمر رساندند که در نوع خود جالب به نظر می رسد. آلویز نانگ با 4 گل زده بهترین گلزن این تیم محسوب می شود. پس از وی علی دشتی و امید سینگ بازیکنان 3 گله این تیم هستند. پس از این سه بازیکن، شاگردان تارتار 10 بازیکن با 1 گل زده را نیز بین خود دارند.
 

بیشترین گلزن؛ ذوب آهن با 11 بازیکن

از حیث داشتن بیشترین تعداد گلزن تیم های ذوب آهن و پیکان در رده های دوم و سوم قرار دارند. ذوبی ها که تاکنون 19 بار دروازه حریفان را باز کردند از 11 بازیکن گلزن در ترکیب خود سود جستند. تبریزی با 5 گل زده بهترین گلزن این تیم محسوب می شود و پس از او محمدرضا حسینی 3 گله و محمد نژادمهدی و مهدی رجب زاده 2 گله نیز در رده بعدی قرار دارد. به غیر از این بازیکنان، ذوبی ها از 7 بازیکن 1 گله نیز در ترکیب خود دارند.
 

بیشترین گلزن؛ پیکان با 10 بازیکن

شاگردان مجید جلالی نیز با دارا بودن 10 گلزن در رده سوم دارا بودن بیشترین تعداد بازیکن گلزن قرار دارند. محمدرضا آقاخان با 4 گل زده و فراز امامعلی با 2 گل زده بهترین گلزنان این تیم محسوب می شوند و به غیر از آنها، خودرو سازان از 8 بازیکن 1 گله نیز در ترکیب خود استفاده می کنند.
 

کمترین گلزن؛ نفت تهران با 3 بازیکن

نفتی های تهران که دومین خط حمله ضعیف لیگ را دارند در طول بازی هایی که به میدان رفتند تنها 3 گلزن در میان خود داشتند که در این میان عیسی آل کثیر با به ثمر رساندن 6 گل قسمت اعظمی از بار هجومی این تیم را به دوش کشید. نفتی ها دو بازیکن 1 گله نیز در میان خود دارند.
 

کمترین گلزن؛ استقلال تهران با 4 بازیکن

آبی پوشان پایتخت آخرین تیمی هستند که در این مورد بررسی قرار می گیرند آنها که کم تعداد گل زده را بین تیم های حاضر دارند تاکنون از 4 گلزن استفاده کردند. جابر انصاری بهترین گلزن این تیم است که 2 بار گلزنی کرده است و سه بازیکن نیز با 1 گل زده در این تیم به چشم می خورند. البته لازم به ذکر است استقلالی ها 6 گل زده دارند که یکی از آنها را مدافع حریف به ثمر رسانده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: