کد خبر: ۱۱۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - 21 November 2017
بانكداري ايراني -بانک سینا در گزارش تلفیقی سال ۹۵ خود اعلام کرده است که همچون سال ۹۴ هیچ بدهی به بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی نداشته است و در مقابل مطالبات خود از بانکهای دیگر را نیز ۶۵ درصد کاهش داده و به مبلغ ۴۹۰ میلیارد ریال رسانده است.
بانكداري ايراني -بانک سینا در گزارش تلفیقی سال ۹۵ خود که در این هفته منتشر شد ، اعلام کرده است که همچون سال ۹۴ هیچ بدهی به بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی نداشته است و در مقابل  مطالبات خود از بانکهای دیگر را نیز ۶۵ درصد کاهش داده و به مبلغ ۴۹۰ میلیارد ریال رسانده است. 

به گزارش بانکداری  ایرانی ،  سپرده های بانک در سال ۹۵ رشد قابل توجهی داشته و در برخی موارد تا رشد ۱۳۱ واحدی را تجربه کرده است .  سپرده دیداری و مشابه به مبلغ  ۱۵  هزار میلیارد ریال ، سپرده پس انداز بالغ بر  ۳۵۳ میلیارد ریال،  سپرده های سرمایه گذاری بلند مدت مبلع ۱۳۳ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال و نهایتا  سرفصل سایر سپرده ها نیز به مبلغ  دو هزار میلیارد ریال رسید.  
تسهیلات اعطایی بانک در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ رشد ۲۰ درصدی را تجربه کرده و از مبلغ ۱۰۱ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۱۲۱ هزار ریال رسید.  

سرمایه گذاری بانک نیز  رشدی ۲۶ درصدی داشته و از مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال به رقم ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال رسید. 

بر اساس صورت سود و زیان بانک سینا ، سود خالص بانک در پایان سال ۹۵ بالغ بر یک هزار و ۳۹۱ میلیارد ریال شده است که به هر سهم حدود ۱۴۴ ریال تعلق می گیرد.  

 در سال ۹۵ در امد مشاع بانک از چهار هزار میلیارد ریال به چهار هزار و ۶۵۸ میلیارد ریال رسیده که رشدی ۱۵ درصدی را تجربه کرده است.  

بر اساس این گزارش ، بانک سینا در ۷ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۲۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که مبلغ ۱۳ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال درآمد از این محل کسب کرده است.  

در همین دوره این بانک ، ۱۶۱ هزار میلیارد سپرده جمع آوری کرده که نسبت به کل سال ۹۵ بیش از ۸ درصد طی ۷ماهه افزایش داشته است.  سود پرداختی به مشتریان براساس این میزان سپرده جمع اوری شده مبلغ ۱۳ هزار میلیارد ریال بوده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: