کد خبر: ۱۱۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - 12 November 2017
در حالی که شرکت هواپیماسازی ایرباس و رقیب آمریکایی اش خود را آماده رقابت برای انعقاد قراردادهای ۳۰ میلیارد دلاری فروش هواپیما با شرکت امارات کرده اند، ظاهرا در روز نخست نمایشگاه هوایی دوبی هر دوی این شرکت ها موفق شده اند سفارشاتی را به ثبت برسانند.

بانكداري ايراني - در حالی که شرکت هواپیماسازی ایرباس و رقیب آمریکایی اش خود را آماده رقابت برای انعقاد قراردادهای ۳۰ میلیارد دلاری فروش هواپیما با شرکت امارات کرده اند، ظاهرا در روز نخست نمایشگاه هوایی دوبی هر دوی این شرکت ها موفق شده اند سفارشاتی را به ثبت برسانند.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که شرکت هواپیماسازی ایرباس و رقیب آمریکایی اش خود را آماده رقابت برای انعقاد قراردادهای 30 میلیارد دلاری فروش هواپیما با شرکت امارات کرده اند، ظاهرا در روز نخست نمایشگاه هوایی دوبی هر دوی این شرکت ها موفق شده اند سفارشاتی را به ثبت برسانند.

انتظار می رود شرکت ایرباس یک قرارداد 16 میلیارد دلاری فروش هواپیماهای ای 380 به شرکت امارات را اعلام نماید. منابع آگاه همچنین گفتند، بوئینگ ممکن است تلاش کند با اعلام یک ثبت سفارش 12 تا 13 میلیارد دلاری برای فروش هواپیماهای مدل 787-10 دریملاینر خود از رقیب اروپایی اش عقب نیافتد.

منابع مطلع گفتند، شرکت بوئینگ روز یکشنبه به یک قرارداد فروش حدود 40 فروند هواپیمای مدل دریملاینر به شرکت امارات نزدیک شده است.

شرکت های ایرباس، بوئینگ و امارات از هرگونه اظهارنظر در این باره خودداری کرده اند.

بوئینگ در زمینه فروش هواپیما در بزرگترین گردهم آیی صنعت هوانوردی خاورمیانه از ایرباس جلوتر بوده و حدود 65 درصد از کل سفارشات ثبت شده توسط این دو شرکت از ابتدای سال تاکنون مربوط به شرکت بوئینگ بوده است.

شرکت هواپیمایی امارات همچنین همکاری ای با شرکت مرسدس بنز به منظور راه اندازی سوئیت های جدید هوایی آغاز کرده است. این شرکت که اولین شرکت هوانوردی بود که امکان گرفتن دوش توسط مسافران در هواپیماهایش را فراهم کرد، این طراحی آینده نگرانه را در نمایشگاه هوایی دوبی رونمایی کرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: