کد خبر: ۱۱۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۷ - ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - 10 November 2017
بانكداري ايراني - رئیس سازمان فروش اموال مازاد بانک ها با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۲مزایده برای فروش اموال مازاد بانک ها برگزار شده،گفت: تا پایان سال ۸ مزایده دیگر برگزار می شود.
بانكداري ايراني -  رئیس سازمان فروش اموال مازاد بانک ها با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۲مزایده برای فروش اموال مازاد بانک ها برگزار شده،گفت: تا پایان سال ۸ مزایده دیگر برگزار می شود.

 حسن یمنی به ایبنا گفت: از ابتدای سال تاکنون 12 مزایده برای فروش اموال مازاد بانک ها برگزار شده و بنا داریم تا پایان سال 8 مزایده دیگر نیز برای رسیدن به اهداف تعیین شده برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: مزایده بعدی فروش اموال مازاد بانک ها مربوط به فروش اموال مازاد بانک رفاه می شود که این مزایده بعد از 28 صفر برگزار خواهد شد.در مزایده بانک رفاه و براساس توافقات انجام شده 250 ملک برای فروش به مزایده گذاشته می شود.

یمنی از برنامه ریزی این سازمان برای افزایش تعداد مزایده فروش اموال مازاد بانک ها خبر داد و اظهارداشت: بعد از برگزاری مزایده فروش اموال مازاد بانک رفاه، مزایده ای برای بانک ملی برگزار می شود، همچنین مقدمات انعقاد قرارداد برای فروش اموال بانک مسکن نیز انجام شده است.

وی افزود: بانک سپه نیز هفته گذشته فروش ۲۰ ملک به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد تومان را انجام داده است.بنا داریم یک مزایده کلی برای فروش اموال مازاد بانک های صنعت و معدن، توسعه صادرات و کشاورزی نیز برگزار کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: