کد خبر: ۱۱۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - 20 October 2017
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با حضور در شهرهای کاشمر ، خلیل آباد و بردسکن در استان خراسان رضوی از نزدیک مسائل بیمه شدگان در حوزه درمان را مورد بررسی قرار داد .
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با حضور در شهرهای کاشمر ، خلیل آباد و بردسکن در استان خراسان رضوی از نزدیک مسائل بیمه شدگان در حوزه درمان را مورد بررسی قرار داد .

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدی درخشان در بازدید از درمانگاه کاشمر و گفتگوبا بیمه شدگان که نماینده مردم کاشمر ، خلیل آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت ، گفت : هدف همه متولیان و کارگزاران حوزه سلامت کشور ، خدمت بهتر و بیشتر به مردم است و همه باید تلاش کنیم تا مشکلات نظام سلامت در قالب برنامه های دقیق حل شود .

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از ارائه طرح ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی کاشمر به پلی کلینیک خبر داد و خاطرنشان کرد : با توجه به تعداد بیمه شدگان کاشمر ، طرح ارتقای درمانگاه کاشمر به پلی کلینیک تهیه و تدوین شده است و امیدواریم با تصویب هیأت مدیره سازمان ، شاهد این ارتقا باشیم.ضمن اینکه این پلی کلینیک بصورت شبانه روزی نیز خواهد بود .
دکتر درخشان در ادامه سفر خود وارد شهرستان خلیل آباد و پس از دیدار با مقامات این شهرستان در شهرستان بردسکن نیز حضور یافت .

دکترمهدی درخشان در نشست مشترک با فرماندار و مسئولین شهرستان بردسکن اظهار داشت : سازمان تامین اجتماعی تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا تمام موارد مورد تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به این شهرستان محقق شود .

وی افزود : با توجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی در این شهرستان دارای زمینی به مساحت ٩ هزار مترمربع است و سایر ویژگی های مورد نیاز احداث درمانگاه را نیز دارد ، حوزه معاونت درمان موافقت خود را با احداث مراکز درمانی در این شهرستان اعلام داشته که به زودی پس از تصویب هیأت مدیره سازمان، شاهد شروع عملیات ساختمانی این پروژه خواهیم بود  .

دکتر بنیادی نماینده مردم کاشمر ، خلیل آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : کاشمر محل رجوع مردم زیادی از شهرهای اطراف است و به همین دلیل باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد . 

دکتر حمیدداستانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی نیز گفت : درمانگاه کاشمر با تلاش همکاران ، بیشتر از ظرفیت خود در حـــال ارائه خدمات است و ارتقای این مرکز درمانی در دستور کار قرار دارد . شهرستان بردسکن نیز با توجه به تعداد بیمه شدگان و سایر ویژگی های صنعتی ، استحقاق ساخت یک مرکز درمانی  تامین اجتماعی را دارد که امیدواریم به زودی شاهد تحقق این امر نیز باشیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: