کد خبر: ۱۱۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - 19 October 2017
یک نویسنده اسپانیایی در مراسم رونمایی از کتاب خود با عنوان 'صهیونیسم و بحران مالی اروپا' در مشهد گفت: ترامپ بزرگترین رئیس جمهور صهیونیست تاریخ آمریکاست که تفکرات فاسد دارد.
'مانوئل گالیانارز، روز پنجشنبه در این مراسم افزود: تا قبل از سال 2010 میلادی رژیم صهیونیستی هر کار که می خواست در منطقه با موفقیت انجام می داد.

وی اظهار کرد: از سال 2010 تاکنون که حضور ایران در منطقه فعالاتر شده همه فعالیتهای این رژیم در منطقه با شکست روبرو شده است.

وی با بیان اینکه جنبش های خودمختار کاتالونیا با رژیم صهیونیستی همکاری دارند گفت: از رفراندم اقلیم کردستان در عراق نیز می توان فهمید که رژیم صهیونیستی در این زمینه از آمریکا به عنوان ابزاری برای رسیدن به هدف خود استفاده می کند.

این نویسنده اسپانیایی افزود: نخستین کتاب خود را درباره نفوذ شبکه صهیونیستی به مراکز تجاری و سیستم های مالی و نظام بانکی در سال 2007 منتشر کرده است.

وی اظهار کرد: کتاب وی به لابی های صهیونیستی، بحران های مالی جهان، دیدگاه های نوین، یهود و نظام مالی اروپا و دیدگاه اسلام به ربا و نظام بانکداری پرداخته است.
'جنگ ایران و عراق'، 'جنگ صهیونیسم علیه امام خمینی (ره)' و 'یهود و هزارتوی فراماسونری در مسیحیت' از دیگر کتابهای این نویسنده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: