کد خبر: ۱۱۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - 18 October 2017
سردار محمدرضا مهماندار امروز چهارشنبه ضمن بازدید از آثار و اشیای موزه بانک، از اقدام بانک ملی ایران برای حفظ میراث صنعت بانکداری تقدیر کرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت از موزه بانک ملی ایران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، سردار محمدرضا مهماندار امروز چهارشنبه ضمن بازدید از آثار و اشیای موزه بانک، از اقدام بانک ملی ایران برای حفظ میراث صنعت بانکداری تقدیر کرد.

وی موزه بانک ملی ایران را مکانی بسیار زیبا و اقدام به جمع آوری اشیاء در موزه بانک را بسیار هنرمندانه خواند و گفت: باید از مدیران بانک به ویژه مدیرعامل محترم که چنین سرمایه هایی را زیر یک سقف جمع و امکان بازدید از آنها را برای علاقه مندان فراهم کرده اند، سپاسگزاری کرد.

موزه بانک ملی ایران شامل مجموعه ای ارزشمند از سکه ها، تابلوهای نفیس خوشنویسی، فرش و مینیاتور، نقاشی های مدرن و کلاسیک، مسکوکات، اشیای قیمتی و کهن اهدا شده از طرف بانک ها و یا شخصیت های برجسته، آثار قلمزنی، ادوات و ابزارهای تاریخی و قدیمی بانکداری و نیز اسناد معاملات بزرگ است.

این موزه در محل قدیم صندوق قرض الحسنه پس انداز ملی ایران، در خیابان فردوسی واقع است.

 علاقه مندان و بازدیدکنندگان محترم داخلی و خارجی می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 الی 17 برای بازدید به این موزه مراجعه کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: