کد خبر: ۱۱۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - 14 October 2017
کمیته انرژی کابینه پاکستان با خرید ۱۰۰ مگاوات برق بیشتر از ایران موافقت کرد و به وزارت نیروی این کشور دستور داد تا ترتیبات لازم را در این باره فراهم نموده و اقدامات اولیه را به سرعت انجام دهد.

بانكداري ايراني - کمیته انرژی کابینه پاکستان با خرید ۱۰۰ مگاوات برق بیشتر از ایران موافقت کرد و به وزارت نیروی این کشور دستور داد تا ترتیبات لازم را در این باره فراهم نموده و اقدامات اولیه را به سرعت انجام دهد.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری پاکستان تودی، کمیته انرژی کابینه پاکستان با خرید 100 مگاوات برق بیشتر از ایران موافقت کرد و به وزارت نیروی این کشور دستور داد تا ترتیبات لازم را در این باره فراهم نموده و اقدامات اولیه را به سرعت انجام دهد.

در این نشست که به ریاست شاهد خاقان عباسی، نخست وزیر پاکستان برگزار شد، روند پیشرفت پروژه خط انتقال برق بندر قسیم، نیروگاه های برق با سوخت زغال سنگ، پروژه نیلوم جهلوم، و پروژه های برق آبی تاربلا آی وی و گولن گل مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست وزارت نیروی پاکستان اعلام کرد که دولت ایران علاقمند به تامین 100 مگاوات برق بیشتر علاوه بر ترتیبات موجود برای 100 مگاوات برقی است که قرارداد صادرات آن منعقد شده، می باشد. به منظور تامین نیازهای فوری منطقه مکران و به ویژه بندر گوادر و منطقه صنعتی آن، خط انتقال و شبکه توزیع 100 مگاوات برق بیشتر ارسالی از ایران باید ساخته شود.
برچسب ها: پاکستان ، برق ، صادرات برق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: