بانكداري ايراني - شرکت های بزرگ در قالب مسوولیت های اجتماعی سعی می کنند بخش های از درآمد و عایدی خود را به جامعه تخصیص دهند تا مرحم زخمی از جامعه باشند و هرکدام بخشی از مشکلات جامعه را پوشش می دهند .
یکی از مهمترین جاهایی که همواره نیاز آن احساس می شده و کمتر به ان توجه شده است فضای آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم جامعه است زیرا این مناطق در گذشته از سوی دولت ها کمتر مورد توجه قرار گرفته و این کم توجهیی معضلات زیادی را برای فرزندان این مرز وبوم بوجود اورده است و باید برای جبران آن تلاش کرد .
از طرف دیگر شرکت ها با این اقدام می توانند نسلی را تربیت کنند که در آینده هم برای این مرز و بوم مفید باشند و هم شرکت خدمات رسان را در اذهان نسل آینده بسپارند و این بهترین شیوه تبلیغ در فضای کسب و کار جهانی است . ماندن در قلوب نسل های آینده در دنیای امروز با اقدامات کلیشه ای شرکت ها صورت نمی گیرد بلکه با اعمال خداپسندانه بهتر می توان در اذهان ماند .
به گزارش
بانكداري ايراني ، بیمه آسیا در حرکتی آوانگارد، نادر و جالب توجه ، گامی نو را در بین شرکت ها و بنگاه های اقتصادی بزرگ برداشته و از سال گذشته به جای انتشار سررسیدهای بی مصرف که بعضا در خانه ها انبار می شود مبالغ آن را برای مناطق محروم مصرف کرده و توانسته دلهای فرزندان محروم جامعه را شاد کند .
بیمه آسیا از سال 95 تصمیم گرفت به جای چاپ و توزیع سررسید برای سال 96 مبالغ آن را صرف ارتقای سطح آموزشی و کمک به سطح آموزشی جامعه کند .
این اقدام بیمه آسیا از چند مرجع قابل بررسی است نخست اینکه عدم تولید سررسیدهای بی مصرف سبب از بین رفتن جنگل های ایران نمی شود و می طلبد تا دیگر بنگاه های اقتصادی و شرکت ها نیز این رویه را در بپیش بگیرند.
بعد دیگر این اقدام این است که پول سررسید های بی مصرف تبدیل به دفتر و مداد و خودکار برای فرزندان مناطق محروم شده و می تواند بار سنگینی را از دوش دولت بردارد و سطح آموزش را در این مناطق بالا ببرد .
و نهایتا اینکه مسولیت اجتماعی یک شرکت معظم به بهترین نحوه ممکن اجرایی شده است .
بر اساس این گزارش ، بیمه آسیا همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید اقدام به توزیع نوشت افزار در شهرهای محروم سیستان و بلوچستان کرد. این کار که در راستای مسولیت اجتماعی و تداوم انجام فرهنگی ، آموزشی با هماهنگی ادارات آموز و پروشش استانها اقدام به این کار خداپسندانه کرده است .
این نوشت افزارها که در در مدارس مناطق محروم سراسر کشور توزیع شد از محل هزینه های انجام نشده برای سررسید سال 96 بوده است و این شرکت نشان داد که تبلیغات تنها خرج های کلیشه ای نیست بلکه می توان با کارهای خداپسندانه نیز در اذهان نسل های آینده باقی ماند .