کد خبر: ۱۱۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۳ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - 14 October 2017
بانكداري ايراني - شرکت های بزرگ در قالب مسوولیت های اجتماعی سعی می کنند بخش های از درآمد و عایدی خود را به جامعه تخصیص دهند تا مرحم زخمی از جامعه باشند و هرکدام بخشی از مشکلات جامعه را پوشش می دهند .
 بانكداري ايراني -  شرکت های بزرگ  در قالب مسوولیت های اجتماعی  سعی می کنند بخش های از درآمد و عایدی  خود را به جامعه تخصیص دهند تا  مرحم زخمی از جامعه باشند   و هرکدام بخشی از مشکلات  جامعه را پوشش می دهند . 

یکی از مهمترین جاهایی که همواره نیاز آن احساس می شده و کمتر به ان توجه شده است فضای آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم جامعه است  زیرا  این مناطق  در گذشته از سوی دولت ها کمتر مورد  توجه قرار گرفته  و این کم توجهیی معضلات زیادی را برای فرزندان این مرز وبوم بوجود اورده است و باید برای جبران آن تلاش کرد .

 از طرف دیگر شرکت ها با این اقدام می توانند نسلی را تربیت کنند که در آینده هم برای این مرز و بوم مفید باشند و هم شرکت خدمات رسان را در اذهان نسل آینده بسپارند و این بهترین شیوه تبلیغ در فضای کسب و کار جهانی است . ماندن در قلوب نسل های آینده در دنیای امروز با اقدامات کلیشه ای شرکت ها صورت نمی گیرد بلکه با اعمال  خداپسندانه بهتر می توان در اذهان ماند .

به گزارش  بانكداري ايراني ، بیمه آسیا در حرکتی آوانگارد،  نادر و جالب توجه ، گامی نو را در بین شرکت ها و بنگاه های اقتصادی بزرگ برداشته و از   سال گذشته به جای انتشار سررسیدهای بی مصرف که بعضا در خانه ها انبار می شود مبالغ آن را برای مناطق  محروم مصرف کرده و توانسته دلهای فرزندان  محروم جامعه را شاد کند . 

بیمه آسیا از سال 95 تصمیم گرفت به جای چاپ و توزیع سررسید برای سال 96  مبالغ آن را صرف ارتقای سطح آموزشی و کمک به سطح آموزشی  جامعه کند . 

این اقدام بیمه آسیا  از چند مرجع قابل بررسی است نخست اینکه  عدم تولید سررسیدهای بی مصرف سبب از بین رفتن جنگل های ایران نمی شود و می طلبد تا دیگر بنگاه های اقتصادی و شرکت ها نیز این رویه را در بپیش بگیرند. 

بعد دیگر این اقدام این است که پول  سررسید های بی مصرف تبدیل به دفتر و مداد و خودکار برای فرزندان مناطق  محروم  شده و می تواند بار سنگینی را از دوش دولت بردارد و سطح آموزش  را در این مناطق بالا ببرد . 

و نهایتا اینکه مسولیت اجتماعی یک شرکت معظم به بهترین نحوه ممکن اجرایی شده است . 
بر اساس این گزارش ، بیمه آسیا  همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید اقدام به توزیع نوشت افزار در شهرهای محروم سیستان و بلوچستان کرد.  این کار که در راستای مسولیت اجتماعی و تداوم انجام فرهنگی ، آموزشی  با هماهنگی  ادارات آموز و پروشش استانها  اقدام به این کار خداپسندانه کرده است .

این نوشت افزارها که در در مدارس مناطق محروم سراسر کشور توزیع شد از محل هزینه های انجام نشده برای سررسید سال 96 بوده است و این شرکت نشان داد که تبلیغات تنها خرج  های کلیشه ای نیست بلکه می توان با کارهای خداپسندانه نیز در اذهان  نسل های آینده  باقی ماند .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: