کد خبر: ۱۱۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - 12 October 2017
وزیر راه، مسکن و شهرسازی از انعقاد قرارداد نصب 65 دستگاه باسکول توزین در حرکت ،در جاده های کشور برای نخستین بار خبر داد .
 بانكداري ايراني - وزیر راه، مسکن و شهرسازی از انعقاد قرارداد نصب 65 دستگاه باسکول توزین در حرکت ،در جاده های کشور برای نخستین بار خبر داد .

به گزارش ایرنا، «عباس آخوندی» درحاشیه افتتاح نخستین باسکول توزین در حرکت در جاده اردستان – کاشان درگفت و گو با خبرنگاران، افزود: برای نصب و راه اندازی این باسکول افزون بر 8 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.
وی یادآورشد که به زودی 64 دستگاه دیگر از این نوع باسکول ها در جاده های کشور نصب و راه اندازی خواهد شد.

وزیر راه ،مسکن و شهرسازی نصب این باسکول ها راهی به سوی مدیریت هوشمند دانست و افزود: این کار زمینه همکاری بین دانش فنی راهداری و دانش فنی آی تی را فراهم می کند تا با استفاده از این فناوری از حمل بار اضافی و تخریب جاده پیشگیری شود.

آخوندی تصریح کرد: بهره گیری از این فناوری جدید زمینه اشتغال 650 نفر از دانش آموختگان دانشگاهی را فراهم خواهد کرد و از دانش آنها در حمل و نقل جاده ای استفاده کنیم.
به گفته وی، با نصب این نوع باسکول ها، می توان بدون مزاحمت کامیون ها و دیگر خودروها بر روند حمل تقل در جادهای کشور نظارت کنیم .

آخوندی همچنین یادآور شد: اکنون در سطح راه های کشور یکهززار و 300دستگاه دورببن کنترل سرعت فعال است که این آمار تا سال آینده به 2 هزار و 200 دوربین افزایش خواهد یافت.

وزیر راه درباره مطالبات مردم اردستان نیز ابراز امیدواری کرد که با همکاری مدیران و مسئولان شهرستان، استان و وزارت راه و شهرسازی خواسته های آنان اجرایی شود.
شهرستان اردستان دارای یک هزار و 916 کیلومتر راه همسنگ و141 کیلومترآزاد راه وحدود 100 کیلو متر جاده ترانزیت است.

این شهرستان با 43 هزار نفر جمعیت در 118 کیلو متری شمال اصفهان قرار دارد.
وزیر راه و شهرسازی به منظورافتتاح چند طرح عمرانی به اردستان سفر کرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: