کد خبر: ۱۱۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - 10 October 2017
بانكداري ايراني - بعد از اعلام عمومی تصمیم بانک مرکزی و شاپرک برای استقرار نظام جدید کارمزد شرکت های ارایه دهنده خدمات پرداخت، سهام 4 شرکت کارت اعتباری ایران کیش، آسان پرداخت، به پرداخت و تجارت الکترونیک پارسیان با کاهش قیمت و سهامداران آن با ابهام تازه ایی روبرو شدند.
 بانكداري ايراني -مدیران دو شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و به پرداخت هم درباره تصمیم بانک مرکزی و شاپرک برای استقرار نظام جدید کارمزد توضیحی کوتاه دادند.

 به گزارش  بانكداري ايراني ،  بعد از اعلام عمومی تصمیم بانک مرکزی و شاپرک برای استقرار نظام جدید کارمزد شرکت های ارایه دهنده خدمات پرداخت، سهام 4 شرکت کارت اعتباری ایران کیش، آسان پرداخت، به پرداخت و تجارت الکترونیک پارسیان با کاهش قیمت و سهامداران آن با ابهام تازه ایی روبرو شدند.

در این میان بعد از انتشار نامه مهم شاپرک به شرکت های PSP ، سازمان بورس همان دیروز از این 4 شرکت مرتبط خواست تا توضیحات اولیه ایی دهند که دیروز دو شرکت آسان پرداخت و ایران کیش نکاتی را همراه با انتقاد از بانک مرکزی اعلام کردند.

امروز هم مدیرعامل و معاون مالی و اداری دو شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و به پرداخت توضیحی کوتاه دادند چرا که هنوز چند و چون تصمیم جدید بانک مرکزی و شاپرک برای کارمزد PSP ها مشخص نشده است .

توضیح مدیرعامل تجارت الکترونیک پارسیان


توضیح معاون مالی و  اداری به پرداخت

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: