کد خبر: ۱۱۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۱ - ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - 09 October 2017
نشریه نیلسون ریپورت اعلام کرد:
بانكداري ايراني - شرکت به پرداخت ملت برای چندمین سال متوالی جایگاه نخست را در میان شرکت‌های ایرانی و رتبه اول خاورمیانه در سال ۲۰۱۶ کسب کرده است ، به پرداخت ملت تنها شرکت ایرانی در بین ۲۵ شرکت اول دنیا با سه پله صعود رتبه بیستم دنیا شد.
 بانكداري ايراني - نشریه نیلسون ریپورت اعلام کرد: به پرداخت ملت برترین شرکت PSP ایران است.

 به گزارش  بانكداري ايراني ،  بر اساس تازه‌ترین رتبه‌بندی شرکت‌های PSP که توسط نشریه معتبر نیلسون ریپورت منتشر شده است، شرکت به پرداخت ملت برای چندمین سال متوالی جایگاه نخست را در میان شرکت‌های ایرانی و رتبه اول خاورمیانه در سال ۲۰۱۶ کسب کرده است ، به پرداخت ملت تنها شرکت ایرانی در بین ۲۵ شرکت اول دنیا با سه پله صعود نسبت به سال گذشته رتبه بیستم دنیا را به خود اختصاص داد.

این رتبه بندی بر اساس شاخص های گوناگونی شامل تعداد، مبالغ تراکنش‌ها ، مجموع تعداد کارتخوان‌ها و پذیرندگان فعال انجام شده است.

در آخرین رتبه‌بندی شرکت‌های پرداخت که توسط نیلسون ریپورت بر حسب مجموع تراکنش‌های سالانه انجام می‌شود، هفت شرکت پرداخت ایرانی که به ترتیب به‌پرداخت ملت، پرداخت الکترونیک سامان، آسان پرداخت پرشین، تجارت الکترونیک پارسیان، پرداخت الکترونیک پاسارگاد، پرداخت الکترونیک سداد و کارت اعتباری ایران کیش هستند، در نیمه ابتدایی جدول و در جمع ۷۵ شرکت اول در این رتبه‌بندی قرار دارند.

نیلسون ریپورت معتبرترین نشریه بین المللی در صنعت پرداخت الکترونیک است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: