کد خبر: ۱۱۴۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۷ - ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - 09 October 2017
در تازه‌ترین رتبه‌بندی برترین شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات پرداخت در جهان؛
بانكداري ايراني - پرداخت الکترونیک سامان با کسب رتبه ۳۵ جهانی در سال ۲۰۱۴ و ۳۴ در سال ۲۰۱۵، در سه سال اخیر حضوری مستمر در بین شرکت‌های برتر ارائه‌کننده خدمات پرداخت در سطح بین‌المللی داشته است.
 بانكداري ايراني - در تازه‌ترین رتبه‌بندی برترین شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات پرداخت در جهان، پرداخت الکترونیک سامان، رتبه ۲۶ را از آن خود کرد.

  به گزارش  بانكداري ايراني ، نشریه معتبر نیلسون ریپورت به عنوان نشریه تخصصی بین‌المللی پرداخت الکترونیک، در شماره ۱۱۱۷ (سپتامبر۲۰۱۷)، فهرست ۱۵۰ شرکت ارائه‌کننده خدمات پرداخت الکترونیک جهان در سال ۲۰۱۶ را منتشر کرده است که در این رتبه‌بندی که بر حسب مجموع تراکنش‌های سالانه انجام می‌شود، شرکت پرداخت الکترونیک سامان با ۸ پله صعود در مقایسه با سال گذشته، در میان ۱۵۰ شرکت بین‌المللی، در جایگاه ۲۶ ایستاد.

بر اساس این گزارش، در سال ۲۰۱۶، بیش از یک‌میلیارد و ۹۰۰ میلیون تراکنش روی ابزارهای مختلف پذیرش این شرکت شامل دستگاه‌های کارتخوان، درگاه پرداخت اینترنتی و سامانه ۷۲۴ ثبت شده است.

این گزارش می‌افزاید، پرداخت الکترونیک سامان با کسب رتبه ۳۵ جهانی در سال ۲۰۱۴ و ۳۴ در سال ۲۰۱۵، در سه سال اخیر حضوری مستمر در بین شرکت‌های برتر ارائه‌کننده خدمات پرداخت در سطح بین‌المللی داشته است.  

گفتنی است، تعداد تراکنش سالانه یکی از مهم‌ترین شاخص‌های رتبه‌بندی شرکت‌های ارائه کننده خدمات پرداخت الکترونیک در سراسر دنیا است که فراوانی مشتریان و توان فنی این شرکت‌ها جهت ارائه خدمات در سطح مناسب را نشان می‌دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: