کد خبر: ۱۱۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - 06 October 2017
انتظار برای انتشار آمار فرصت های شغلی آمریکا و احتمال افزایش دیگر نرخ بهره در ماه دسامبر، طلا را در آستانه ثبت چهارمین هفته کاهش قیمت قرار داده است.
انتظار برای انتشار آمار فرصت های شغلی آمریکا و احتمال افزایش دیگر نرخ بهره در ماه دسامبر، طلا را در آستانه ثبت چهارمین هفته کاهش قیمت قرار داده است.

به گزارش  رویترز، قیمت طلا در آستانه انتشار آمار فرصت های شغلی آمریکا در اواخر امروز در مسیر یکنواخت قرار دارد و قیمت‌ها با تقویت دلار در نزدیکی بالاترین قیمت 7 هفته گذشته، اندکی کاهش یافت.

این گزارش حاکی است هر اونس طلا با 36 سنت کاهش 1267.86 دلار فروخته شد. این فلز گران بها طی هفته گذشته تاکنون 0.9 درصد از ارزش خود را از دست داده است و در آستانه ثبت چهارمین هفته کاهشی قرار دارد.

برایان لان، مدیرعامل مرکز گلدسیلور در سنگاپور گفت: «ارزش دلار بالاست. این تنها دلیلی است که طلا در محدوده قیمتی نوسان می کند. انتظار می رود تا زمان انتظار گزارش فرصت های شغلی در بخش غیرکشاورزی این روند ادامه یابد. ما احتمالا تنها آن زمان برخی تغییرات را شاهد خواهیم بود.»

سامسون لی، تحلیلگر رویترز گفت: «افزایش قیمت دلار تقریبا قوی بوده است و احتمالا نیازمند توقف است.»

انتظار می رود، گزارش مشاغل آمریکا برای ماه سپتامبر به علت تاثیرات تندباد هاروی و ایرما، رکود را نشان دهد.

بازار به میزان زیادی انتظار دارد که بانک مرکزی آمریکا در ماه دسامبر باردیگر و برای سومین بار در سال جاری نرخ بهره را بالا ببرد.

ایستر جورج، رئیس فدرال رزرو کانزاس سیتی دیروز گفت فدرال رزرو به یک افزایش نرخ بهره دیگر برای حفظ رشد اقتصادی در مسیرش برای اشتغال کامل و رسیدن به هدف تورم 2 درصد این بانک نیاز خواهد داشت.

طلا به شدت به افزایش نرخ بهره حساس است، زیرا این افزایش هزینه های نگهدار ی طلا را با افزایش ارزش دلار بالا می برد.

بر اساس نظر وانگ تو، تحلیلگر فنی رویترز، از آنجایی که طلا سطح مقاومتی 1270 دلار را شکسته، ممکن است به 1260 دلار در هر اونس کاهش یابد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: