همایش سراسری مدیران، رییسان و معاونان شعبههای بانکپاسارگاد با حضور مدیرعامل، اعضای هیأتمدیره، هیأتعامل، سرپرستان مناطق، رییسان و معاونان شعبهها و مدیران واحدهای ستادی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانکپاسارگاد، در این همایش که در سالن همایشهای دانشگاه خاتم برگزار شد، در خصوص موفقیتهای بانکپاسارگاد در سال 1395 و 6 ماهه اول سال 1396، تحقق اهداف، مشتریمداری و حضور موفق در صحنههای بینالمللی توضیح دادهشد. همچنین اهداف تعیین شده و برنامههای آتی این بانک برای حفظ پیشرو بودن در صنعت بانکداری و ارتقا بیش از پیش تشریح شد.
بر اساس این خبر، در این همایش بر لزوم رعایت کلیه دستورالعملها، ضوابط و مقررات بانکمرکزی، همانند گذشته تأکید مجدد شد. همچنین در خصوص اهمیت مشتریمداری و ایجاد محیطی امن برای مشتریان بهعنوان یکی از ویژگیهای مهم و اساسی بانکپاسارگاد توضیح دادهشد. چرا که بیشک مشتریان ترجیح میدهند با خیالی آسوده، در بانکی امن و مطمئن سپردهگذاری کنند.
گفتنی است این همایشها بهصورت مستمر و جهت ارزیابی عملکرد شعبههای بانکپاسارگاد و ترسیم مسیر پیشرو برگزار میشود.