کد خبر: ۱۱۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - 22 September 2017
بانكداري ايراني - شرکت بورسی بیمه ملت طی چهار ماهه نخست سال 96 توانست با کنترل و مدیریت در خسارت پرداختی رکورد جالب توجهی را در این بخش ثبت کند. این در حالی است که اغلب شرکتهای بیمه گری در حوزه با مشکلاتی روبرو هستند این شرکت فضای مناسبی را ایجاد کرده است .
 بانكداري ايراني - شرکت بورسی بیمه ملت طی چهار ماهه نخست سال 96 توانست با کنترل و مدیریت در خسارت پرداختی رکورد جالب توجهی را در این بخش ثبت کند. این  در حالی است که اغلب شرکتهای بیمه گری در حوزه با مشکلاتی روبرو هستند این شرکت فضای مناسبی را ایجاد کرده است . 

به گزارش  بانكداري ايراني ، در چهارماهه نخست سال 96 شرکت بیمه ملت  549 میلیارد ریال خسارت در 55هزار نوبت پرداخت کرده  که یک رکورد جالب توجه  تلقی می شود زیرا اغلب شرکتهای بیمه گری در پرداخت خسارت طی چهار ماه نخست سال با مشکلاتی روبرو بوده و نتوانستند جلوی افزایش خسارت را بگیرند. 

شرکت بیمه ملت  طی سه ما نخست سال بیش از  31 درصد از پیش بینی های سال 96 را محقق کرده  و توانسته یک هزار و 559 میلیارد ریال حق بیمه تولید کند که بر این اساس 829 میلیارد ریال درآمد نصیب شرکت شده است. 

بر اساس این گزارش شرکت بورسی بیمه ملت در تیرماه نیز 678 میلیارد ریال حق بیمه در 178 هزار مورد تولید کرده  که نتیجه حق بیمه تولیدی چهارماهه شرکت به حدود دو هزار و 200 میلیارد ریال رسیده است . 

این رقم از  تولید حق بیمه در حالی رخ می دهد که این شرکت در دوره مشابه در  سال 95 تنها 634 میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده بود بنابراین طی این دوره این شرکت 247 درصد رشد را تجربه کرده است. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: