کد خبر: ۱۱۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - 22 September 2017
بانكداري ايراني -بانک دی که همواره بر ارزش آفرینی برای ذینفعان از طریق جذب سپرده ارزان قیمت، کاهش مطالبات غیرجاری، اصلاح ساختار قیمت گذاری تسهیلات و حرکت به سمت ساختار بهینه دارایی های سودآور تاکید دارد در بخش های تولید نیز ید طولای دارد .
 بانكداري ايراني -بانک دی که همواره بر ارزش آفرینی برای ذینفعان از طریق جذب سپرده ارزان قیمت، کاهش مطالبات غیرجاری، اصلاح ساختار قیمت گذاری تسهیلات و حرکت به سمت ساختار بهینه دارایی های سودآور تاکید  دارد در بخش های  تولید نیز ید طولای دارد . 

به گزارش بانكداري ايراني ، بر خلاف اغلب بانکهای کشور که صرفا به بنگاه داری غیر مولد و مخرب مشغول هستند ، بانک دی با ورود  به عرصه تولید و اشتغال زایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین سیاست خروج از رکود اقتصادی ،  گام‌های  بزرگی برداشته است . بنابه گفته مدیرعامل  این بانک ، حمايت از بنگاه‌هاي توليدي و اشتغال‌زا در اولويت برنامه‌هاي بانك قرار داشته است زیرا  حمایت از شرکت‌های تولیدی صرف نظر از اینکه تولید صد در صد داخلی هستند و یا تحت لیسانس شرکت‌های خارجی فعالیت می‌كنند، در صورتی که سبب ایجاد اشتغال در کشور شود از وظایف بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی است.  

بر همین اساس ، یکی از شرکتهایی که تحت حمایت بانک دی قرار دارد ، شرکت تکوین الکترونیک نماینده انحصاری شرکت سامسونگ کره در ایران است که  وظیفه تولید و مونتاژ لوازم خانگی با برند سامسونگ را برعهده دارد كه در حال حاضر تولید و مونتاژ حدود 80 مدل یخچال فریزر و ساید، 14 مدل ماشین لباسشویی و روزانه حدود 900 دستگاه جاروبرقی را انجام مي‌دهد. شرکت سام پخش نیز در زمینه فروش انواع لوازم خانگی فعالیت دارد.

اما مهمترین حضور بانک دی در صنعت ، با نیروگاه برق دماوند مرتبط است که این این شرکت در بورس نیز حضور دارد . این بانک در نظر دارد که  با مطالعه بازار خارجی نسبت به صادرات نیروی برق تولیدی در کنار فروش داخلی برنامه ریزی کند. 

برق دماوند که 96 درصد سهام آن متعلق به بانک دی است دارای 2میلیارد 760 میلیون سهم به ارزش روز بازار 21هزار  و 36 میلیارد ریال است و در سال 96 پیش بینی کرده است که 1654 ریال سود محقق کند . 

بانک دی موفق به کسب رتبه دوم المپیاد بانکی شد

به گزارش روابط عمومی بانک دی، تیم المپیاد بانک دی در اولین دوره المپیاد بانکی، که به همت کانون بانک های خصوصی و موسسات اعتباری برگزار شد، موفق به کسب رتبه دوم در بین چهارده بانک خصوصی و موسسه اعتباری شد.در این المپیاد علمی که در روز 12 مرداد ماه سال جاری در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد 140 نفر از چهارده بانک خصوصی و موسسه اعتباری با پاسخگویی به 100 سوال در دروس حقوق بانکی 1 و 2، حسابداری بانکی، دستورالعمل های منتخب بانک مرکزی، دستورالعمل مبارزه با پولشویی و شناسایی مشتریان خارجی، بانکداری داخلی 1 و 2 با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم المپیاد بانک دی موفق شد در دروس «بانکداری داخلی 2» و «دستورالعمل های منتخب بانک مرکزی» حائز رتبه اول، و در دروس «دستورالعمل های مبارزه با پولشویی و شناسایی مشتریان خارجی»، «حسابداری بانکی» و بانکداری داخلی 1» حائز رتبه دوم و در مجموع با کسب امتیاز 727.25 از 1000 حائر رتبه دوم تیمی شود. همچنین در این دوره از مسابقات سید عرفان رضوی، معاون اداره حسابداری کل بانک دی، نیز موفق به کسب رتبه 3 در میان 140 شرکت کننده حاضر در المپیاد شد. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: